|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
misterburns ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 13-Januar-2006 kl. 19:32 |
Kære gruppe 1. http://www.gate2prices.dk/movies/afspillere-vis.asp?Kode=A 001241 Redigeret af misterburns |
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Det ser sku godt ud på spec. Designet er dog set bedre. Nogen steder man kan se det live?
Mvh. Steen |
|
![]() |
|
misterburns ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Hej Stone Ja, se lige netop det kunne jeg også godt tænke mig, at se det live og få lov til at sidde i ro og mag og lege lidt med fjernsynet. Men Acer er jo trods alt et udbredt mærke, så måske man kan håbe på at Elgiganten, Computercity, Fona, m.fl. pludelig dukker op med det... Venlig hilsen Misterburns
|
|
![]() |
|
superac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2004 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Ja, så har jeg erhvervet mig sådan en. Kan kun anbefales !!! Flot billede og kører 1920 x 1080P (progressiv 1920 x 1080 - 60 Hz). Brug DVI-kabel fra computer til HDMI indgang på Acer. Har alle de indgange man behøver. Flot design når man har pillet højtallerne af. MediaGateway software er ok, men den outputter SPDIF-lyd i 2 kanaler fra de originale 5.1 AC3 lyd. Konge billede ved HD-films. |
|
![]() |
|
Ole ![]() Guld medlem ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 04-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 874 |
![]() |
Kunne du ikke lokkes til at tage et billede af skærmen uden højtalere, og smide det her? ...Ole |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
![]() |
|
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Hej. Kan du ved lejlighed fortælle hvor mange siders text TV lager den har. /Erik
|
|
![]() |
|
superac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2004 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Her er nogle billeder taget af min Windows Desktop der kører 1920 x 1080 i 60 Hz. Læg mærke til hvor meget plads man har. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er underligt at man ikke kan finde hvor mange sider text-tv lager den har...heller ikke i manualen. Men den er hurtig....lige så hurtig som min gamle Samsung PS42-S5H Plasma som havde 2100 sider. Dvs. siderne kommer med det samme som man har indtastet de 3 cifre. |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
det er godt nok vildt så meget det pynter at tage højtt. af, det er et rigtig flot tv uden synes jeg, med dem på er det direkte grimt imo. Er der egentlig problemer med efterslæb ved hurtige bevægelser? lagde mærke til at det har en lidt høj responstid på 12ms
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg synes ikke at der overhovedet er noget generende på den fodboldkamp som lige nu foregår på Eurosport. Redigeret af superac - 22-Maj-2006 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Hvordan kan der være linux operativsystem på et fjernsyn? - ja, undskyld det dumme spørgsmål :D og er der dvd afspiller i siden den kan afspille DIVX ??
Derudover er der alm tuner i fjernsynet?
|
|
![]() |
|
mogwai ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-April-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Derudover er kontrasten ikke lidt "lausy" i forhold til lignende på markedet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |