|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() Sendt: 23-Maj-2006 kl. 10:30 |
Nu er jeg nød til, at få det rigtige af vide ang dette plasma tv.. Den har en opløsning på 1024x1080i..
Men der står et lille i bagved 1080..! Derfor vil jeg gerne vide, er denne opløsning interlaced..? Fordi, som Philips viser det, ser det ud som om.. Men nogle andre hjemmesider skriver ikke det lille i bagved.. Håber nogle vil hjælpe.. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Ja i står for nterlaced, hvilke er fint nok.
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Hmm... Fik ellers af vide det ikke var interlaced..
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10821& KW=9631
Så kører det jo kun med 512 linjer ik..? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Tja ifølge Philips specificationer så er det i. Kan forresten fortælle at det har et virkeligt flot finish og en lækker hurtig remote. Husk på at det kommende HD signal sandsynligvis alligevel bliver 1080i, |
|
![]() |
|
![]() |
Men så får man vel ik det rigtige billede, da det så kun kører med 512 linjer, som det andet osse gjorde i det link jeg skrev i tråden her..
Så er det vel ikke det rigtige hd billede..?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen HD i 1080i kører kun med 512 linier.
Selvfølgelig kan det ikke vise 1080p. |
|
![]() |
|
![]() |
Jaaa.. Men for at få det rigtige HD billed, er det så ik mindst 720 linjer man ska have..?? |
|
![]() |
|
![]() |
Næh tv-HD bliver sandsynligvis i 1080i, men Blue-ray/HD-DVD bliver i 1080p
|
|
![]() |
|
Zaragon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 630 |
![]() |
okay - er det rigtigt?? Jeg har læst i det tyske Video, at HD-DVD netop ikke kan levere 1080p, men KUN 1080i???? Er det "ein Fehler" fra Video's side???
![]() |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
har hørt det samme!!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |