|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() Sendt: 10-Maj-2010 kl. 11:13 |
Så fik jeg testet PyeTv, dvs EyeTv i Frontrow.
Et let brugervenlig Medie Center på Mac. Se evt dette lille klip jeg har uploaded. Frontrow + EyeTV video Det tager kun ganske få minutter at få det til at virke. Det eneste det kræver er det gratis PyeTv plugin, som tager 30 sekunder at installere. EyeTv skal selvfølgeligt være installeret på forhånd. Jeg har brugt SL, Eyetv 3.3.2, samt en H7. Det er YouSee der leverer info til EPG ![]() Redigeret af lahan - 10-Maj-2010 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
wedelgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Det ser lækkert ud. Du skriver at du har brugt SL hvad er det? Er der ikke også noget med at man kan få EyeTV ind i Plex?
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
SL = Snow Leopard
Har faktisk ikke forsøgt med PLEX eller XBMC, da det er lidt overkill til mit brug. |
|
![]() |
|
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Hejsa,
Virker PyeTv stadig i frontrow? Har instaleret filen men intet sker i frontrow...
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Og du HAR EyeTV kørende ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
KrilleB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
ja, den er åben...
|
|
![]() |
|
![]() |
har prøvet at installere andre plugins også, men uden held, så måske er der en indstilling, jeg skal have fikset... nogle idéer?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det virker stadig fint, eyetv behøver ikke være startet
|
|
![]() |
|
![]() |
Nogle der har ideer til, hvor fejlen kan ligge?
|
|
![]() |
|
![]() |
får en melding om at GUI skal være sat til i Universal adgang, hvilket jeg også har tjekket, men uden held... Frustrerende, da det er vitalt for at jeg kan bruge min macmini som mediecenter.
Tager imod råd med åbne arme...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |