|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() Sendt: 29-Marts-2011 kl. 16:50 |
hejsa, overvejer at skifte min gamle computer ud med denne fra aldi, ville lige høre jeres input, har før haft sådan en medion pc, og har været ok tilfreds, dog synger den jeg har nu på sidste vers, måske grundet støv og snavs jo som er min egen fejl vel.
hvad siger i til denne maskine
på forhånd tak
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Jeg har konstant 2 stk kørende her i huset uden at der har været nævneværdige problemer, hvis dit behov er almindeligt er de fine, men det er jo ikke nogen ultra hurtig gamer pc. desuden 3 års garanti og 30 dages bytteret, det fås ikke bedre.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() |
ja det lyder godt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
Vil også sige fin til prisen.
Har selv haft medion før, den er efterhånden 7 år gammel og kører stadig, dog ved min bedstefar, eneste der var at sige om den, var at køleren fra fabrikkens side larmede helt ekstremt, og blev skiftet med en "lydløs" en. Tror dog de har fået styr på den del. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
Medion har både rigtigt gode og knapt så heldige maskiner. Det er altid godt at lede efter tyske tests af maskinerne inden man køber. http://www.computerbild.de/artikel/cb-Tests-PC-Hardware-Aldi-PC-Medion-Akoya-P4385D-MD8890-Sandy-Bridge-6071338.html http://media.computerbild.de/downloads/3448718/Testtabelle-Medion-Akoya-P4385D-MD8890.png DVD brænderen er åbenbart ikke voldsom god. Min ældste Medion er 7-8 år gammel og er gået til. Bevares, jeg bruger altså også mine computere for alvor. Næste er 2½ år gammel og uheldigvis "inficeret med Vista", den nyeste er cirka et år gammel og ganske fin. Klaus Redigeret af KlausDM - 29-Marts-2011 kl. 18:58 |
|
![]() |
|
kurt54 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Den ser ganske udemærket ud - og hvis det eneste minus er dvd-brænderen er de jo til at skifte. Men sæt skrivehastigheden ned så er den nok udemærket.. og støjen ser det ud til de har styr på ifølge testen i Alt om data. www.aod.dk se:
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
Jeg er ked af at sige det, men AOD testen ser jeg som værende ganske uinteressant. Af de mange gange jeg har læst test af Medion computere har jeg aldrig stødt ind i en negativ kommentar. Det er altså for mærkeligt for mig, specielt når jeg nu kan læse om selvsamme produkt i computerbild og de finder "uheldigheder". Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |