|
|
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |
ezyryder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 06-Januar-2011 kl. 16:19 |
Så er der sørme et Wimp icon på mysquezzebox.com - Dog uden valid html side. Det må være lige om hjørnet - can't wait :-)
Til de uforstående så er det Telenors super musik service til Squeezebox. /Frank |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Er det ikke bare fordi det dur i Norge?
Teknisk er det på plads. Det er kun et spørgsmål om at telenor-DK skal sige GO.
Men der kan være lang vej igen (eller kort, måske?), Coda er sikkert ikke meget for det, spørg mig ikke hvorfor.
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Hej
Som nævnt gælder det kun i Norge - jeg har i december talt med WIMP kundeservice (Norge) der oplyser, at det teknisk blot er at "sætte kryds" i systemet, men at man afventede en "kampagne" her i DK. Kundeservice kunne ikke fortælle hvornår - og jeg overvejer kraftig at få et norsk mobilnr. /Jesper
|
|
![]() |
|
ezyryder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Jeg har via noget inside Telenor viden fået oplyst at kampagnen skulle starte op her i starten af januar.
Jeg har også kendskab til at Norge har været foran med denne løsningen men jeg er ret sikker på at Wimp icon på wimp.dk er forholdsvis ny. |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Kom så Yousee, vi vil have Play ud gennem squeezeboxene i hele huset.
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Play er ved at være så forældet at jeg ikke gider bruge det mere.
Brugerfladen er dårlig, langsom og langt fra brugervenlig. Der er kun understøttelse af browsere - mangler understøttelse af MCE, MP eller Ipod, Squeezebox, Sonos el.lign.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Det helt store problem ved play er for mig lydkvaliteten. Prøv f.eks den nye android app. Helt ubrugeligt i mine øjne.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Har wimp en højere opløsning end 192 KBit?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Wimp kører med 256 kbps i højeste kvalitet.
Spotify kommer op mod 320 kbps i deres premium løsning. |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Så burde WIMP virke ifølge denne: http://forums.slimdevices.com/showthread.php?p=609355
Dog fungerer det ikke hos mig endnu .... men lad os se i morgen
|
|
![]() |
|
jsmidt ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Spændende......for jeg har netop (6 timer siden) modtaget nedenstående svar fra Wimp i Norge:
< ="utf-8">Vi har dessverre ingen nyheter rundt Squeezebox-lanseringen. Det tekniske er klart, men per idag står det på Telenor DK/Logitech. /Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |