|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() Sendt: 31-Marts-2011 kl. 13:04 |
Hey
Jeg er kæææmpe fan af Band of Brothers, og især synes jeg at indledning og afslutning med veteranerne fra dengang er temmelig gribende. Nu ser jeg så The Pacific på DR HD, og der er ingenting. Er det kun på tv, eller er der heller ingen beretninger på DVD/Blu-Ray udgaven? Peter |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Nej, det er udeladt..
|
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Okay. Surt.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hvorom alting er så synes jeg faktisk The Pacific er endnu federe end Band of Brothers - selvom den også var fantastisk!
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Virkelig?
Jeg synes persongalleriet er noget sværere at forholde sig til i The Pacific...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg synes måske at oplevelsen af BoB var mere "dyb". Mens Pacific var måske skåret lidt mere action præget. Kan lide begge serier lige meget, og synes egentlig at persongalleriet er lige let at forholde sig til i begge serier. Der er én "hovedperson" i hver serie, og 3-4 andre som gennemgående figur. Det er da meget let at forholde sig til
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er også meget uenig. Synes klart BoB var federe. Persongalleriet især. Og der går lige vel meget CGI i scenerne med skibene. Titanic-solnedgange osv.
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Mindretal skal der jo også være plads til i disse udkants tider ![]() Seriøst, så syntes jeg holdet bag The Pacific prøver for meget (den svære kærlighed under krigstid, tomheden hjemme i USA, (mis)bruger heltene for at rejse penge, modløsheden der hurtig breder sig i de endeløse kampe på gudsforladte øer osv) uden egentlig at gøre noget af det komplet. Kort sagt så prøver man at få 4 års krig kogt ned til 9 timer, hvilket i sagens natur er fuldstændig umulig (I BoB var tidslinien jo kun små 10 måneder). Derfor bliver der heller ikke tid til at lære persongalleriet så godt at kende som i BoB, hvilket mange jo har nævnt som en af de helt store forskelle mellem The Pacific og BoB. Lyden (som er helt enestående), billedkvaliteten og kamphandlingerne fejler tilgengæld intet i The Pacific ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |