|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() Sendt: 02-April-2011 kl. 16:10 |
Har lige anskaffet Jordens Søjler på bluray. Jeg undrer mig over at der kun er to skiver i pakken - der ser heller ud til at være afsat plads til flere. I beskrivelsen af boksen står der at der skal være fire skiver ligesom i DVD-udgaven. Er jeg blevet snydt?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
![]() |
|
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
I følge Scanbox indeholder boksen 2 skiver.
|
|
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Jeg følte mig også snydt. Det er en kæmpeboks til de to skiver.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
Well, det ser ud til at at filmen er fordelt med part I,II på dene ene skive og part III og IV på den anden - så mon ikke den er i orden? En BD kan jo rumme meget. Man kan så undre sig over af den engelske/amerikanske BD udgave er fordelt på 4 skiver...
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |