recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Leje af Avatar blu-ray 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLeje af Avatar blu-ray 3D

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Direkte link til dette indlæg Emne: Leje af Avatar blu-ray 3D
    Sendt: 02-April-2011 kl. 11:48
 Hej!

Ja det er ret mærkeligt med det hersens produkt eksklusivitet af 3D film. Jeg har ingen Pana produkter og i den næste uge, startende fra i aften, har jeg en del demo arrangementer for venner og jeg ville såmænd bare høre, om der var én med en kopi i Københavnsområdet, som kunne tænke sig at udleje deres Avatar 3D blu-ray eksempler fra i dag og frem til fredag i næste uge, for 200,-

Så vil jeg selv hente og bringe Smile
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 17:12
Jeg har en kopi og bor på Østerbro. Du kan godt få lov at leje min, så håber jeg man kan stole på du levere den tilbage :) men du ser ud til at have været her på recordere et stykke tid så det går man ud fra.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Bruce Bruce skrev:

Hej!

Ja det er ret mærkeligt med det hersens produkt eksklusivitet af 3D film. Jeg har ingen Pana produkter og i den næste uge, startende fra i aften, har jeg en del demo arrangementer for venner og jeg ville såmænd bare høre, om der var én med en kopi i Københavnsområdet, som kunne tænke sig at udleje deres Avatar 3D blu-ray eksempler fra i dag og frem til fredag i næste uge, for 200,-

Så vil jeg selv hente og bringe Smile
Og du er også velkommen til at låne en helt jomfruelig en hos mig i KastrupSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 558
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2011 kl. 19:20
Tusind tak for jeres venlighed Smile

Jeg har lige været forbi Hother, men endnu engang tak for tilbuddet. Det var også godt at få hilst på Hother "himself" og set det flotte setup Thumbs Up Mange tak for lån af filmene og skal nok passe på dem!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu