|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() Sendt: 05-April-2011 kl. 14:13 |
Jeg har netop fået ny pc med windows 7 på jobbet, og helt som forventet er der drivere der ikke virker.
Jeg har downloaded den geniale Slimdrivers - den fandt en driver til min scanner som nu virker. Derimod kan jeg ikke finde nogen til min kære gamle mus, en Logitech MouseMan Wheel. Jeg har ledt højt og lavt på nettet men ikke fundet noget der virkede. Er der mon nogen der ved hvor man kan finde en passende driver til musen, den er enestående god at arbejde med så jeg vil nødig skifte den ud. På forhånd tak Morten |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Det er den samme driver til alle deres eksisterende mus, mon ikke den også dækker de ældre ? Jeg har ikke oplevet at W7 ikke blot fungerede med en mus, dog ikke altid med nogle specialknapper... Redigeret af quarkir - 05-April-2011 kl. 14:44 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Ja, jeg har hentet SetPoint, men specialknapperne (tommelfingerknappen) virker stadig ikke. Det er især det der er så godt ved den gamle MouseMan at tommelfingerknappen ligger helt nede ved underlaget hvor tommelfingeren naturligt er. Vores it afdeling har bestilt en ny type, men her skal man vride tommelfingeren opad for at bruge sideknappen.
Jeg har kigget på utallige 4-knappers mus, men kan ikke finde nogen tilsvarende; det undrer mig at ingen har genanvendt den beskrevne, meget ergonomiske knapplacering. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Prøv evt. www.driverguide.com den har et par gange hjulpet mig.
Jeg kan ikke stå inde for om siden er spyware, virus osv. fri, men min McAfee brokker sig ikke, så jeg tror den er ok.
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
I henhold til denne tråd så findes der ikke en driver til Win7:
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
Sidder her med min Cordless MouseMan Wheel M-RK53 på min Win7 maskine, den virker ret fint. Når jeg er her i browseren og trykker på "tommelknappen" dukker det runde "scroll-ikon" op og jeg kan scrolle på siden jeg ser. Hvad bruger du tommelknappen til? Klaus (der absolut ingen Logitech drivere har installeret) |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Du skal ikke være sikker på at det overhovedet kan lade sig gøre, nogle af Logitechs ældre produkter bliver fortsat understøttet mens andre forsvinder ud i glemslen uden så meget som en advarsel.
Jeg sidder med en MX500 mus fra Logitech og SetPoint ser den ikke, de to tommelfingerknapper virker til frem og tilbage i browseren men de øvrige tre ekstra knapper virker ikke. Windows Vista detekterer den som en PS/2 kompatibel mus tilsluttet PS/2 porten. Selvom man ikke kan se det gøre SetPoint alligevel en forskel for når jeg afinstallerer SetPoint installerer Windows efter genstart standard drivere. |
|
Panasonic TX-P42G10E
Panasonic DMR-BCT720 Oppo BDP-80 RikoMagic MK802IV med uoriginal firmware Sony Xperia Z3 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for jeres svar, selv om det ikke bragte nogen løsning. Logitech har tilsyneladende ikke lavet en opdatering af driveren, jeg havde håbet på der fandtes en driver der tilfældigvis passede men så havde SlimDrivers nok fundet den. Jeg må bare lede videre efter en mus der minder om min gamle MouseMan.
Hilsen Morten |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |