|
Kalibreret 3D indstillinger Samsung PS50C7705 |
Besvar |
Forfatter | |
ms.nielsen
Bruger Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Emne: Kalibreret 3D indstillinger Samsung PS50C7705 Sendt: 20-Februar-2011 kl. 19:28 |
Er der andre der har prøvet at lege med indstillingerne for 3D og fundet en bedre indstilling end standard indstillingenerne? Ligeledes jeg har forgæves forsøgt at få Gran Turismo til at køre i 3D. Er der nogen der ved hvordan man gør det? Der står underligt nok ikke noget om det i manualen og det virker ikke ved at trykke på 3D knappen?? Redigeret af ms.nielsen - 20-Februar-2011 kl. 19:30 |
|
----OR----
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Sendt: 06-April-2011 kl. 23:51 |
Prøv her: http://playstadium.dk/25207/indtryk-fra-gran-turismo-5-i-3d/
3D fungerer egentlig fint her med standard indstillinger, dog mere lys påkrævet ved dagslys i stuen. Jeg får mit kalibreringsudstyr imorgen, så kan vi lige vende problemet igen. Jeg har ikke det GT spil, men det skulle altså kunne vise 3D. Redigeret af ----OR---- - 06-April-2011 kl. 23:53 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |