recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - netgear readynas duo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketnetgear readynas duo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
blackfalco Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: netgear readynas duo
    Sendt: 12-April-2011 kl. 10:34
Hej er der nogle som kan hjælpe.

Jeg har et problem med at når jeg skal se en film via readynas til mit samsung 8705 fjernsyn,kan jeg ikke få undertekster frem,selv om de er på filmen ( video ts format ) . er det samsung eller redynas der er problemet. når man læser om denne readynas så skriver de at man kan bruge den til musik film  backup og meget andet , hvorfor faen kan den så ikke vise undertekster, eller er det dlna der ikke er godt nok
Til top
9-ck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:10
Hej blackfalco!
Hvis du er sikker på at film er optaget/rippet med undertekster (test evt. på PC) så vil jeg tro at det er dit fjernsyn der ikke kan behandle dataen korrekt.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:13
Jeg kan godt streame ,med sub. gennem Wdtvlive/wdtv og popcorn A-100 ,men jeg har oplevet ,problemet når du streamer fra nas som server ikke som local drive, så vil tro det er , dit tv ,der skal styre det (hvis du kører direkte fra nas til tv) Se test i so ein ding, der siger han at de forskellige applikationer ikke kører perfekt endnu .Evt se om der en opdatering til dit Tv. 

Redigeret af len61 - 12-April-2011 kl. 11:14
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
blackfalco Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Juli-2007
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 11:45
Hej 9-ck og len61 tak for hurtigt svar
filmen er ripet med undertetester virker på pc og jeg bruger clone dvd.
 ( len61 )jeg køre den direkte fra nas til mit tv og jeg har den nyeste firmware i 3007.1 .Så må jeg vel vente på at samsung løser det problem. men tusinde tak for svar   ; )
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2006
Point: 208
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2011 kl. 20:19
Har samme problem på min datters Samsung UE26C4005 når jeg ser fil fra ekstern hdd koblet til over USB, så mon ikke det er dit fjernsyn der er synderen... 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu