|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CaioN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2009 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 14-April-2011 kl. 12:36 |
Jeg overvejer at købe stieg larsson trilogien på Blu-ray, men er kommet lidt i tvivl om hvilken version..
Som jeg forstår det er det der kaldes tv-versioner extended editions, hvor billedet er beskåret i siderne for at få det til at passe i 1.78:1.. Er det noget man ligger mærke til? Jeg så filmene på DR HD da de blev sendt, og her syntes jeg nemlig at jeg manglede lidt mere info om nogle af personerne i 2'eren og 3'eren (jeg har ikke læst bøgerne).. Derfor hælder jeg mest til extended editions. Hvilken version vil i anbefale: De extended editions eller biograf versionerne? |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Du skal have fat i TV versionen. Der findes 3 versioner. Biograf versionen, den extended, og TV versionen hvor hver film blev klippet til 2 afsnit af over 1½ timers varighed. Så derfor er TV-versionen den længste. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, jeg var ikke klar over at der var tre forskellige versioner.. Mit indtryk var at extended editions var det samme som tv-versionerne..
Dvs. hvis man køber den boks med alle 3 i hvor der står extended editions (hver film 3 timers varighed) så er det ikke tv-versionerne? Jeg kiggede på boksen igår i TP Musik og der stod umiddelbart ikke noget om tv-version derpå.. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() |
Vil tro det er den her : http://cdon.dk/film/millennium_boks_-_tv-versioner_(blu-ray)(4_disc)-11943508
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det ligner mistænkeligt meget den boks jeg kiggede på..
Er du sikker på at der er 3 versioner? Når jeg søger får jeg det indtryk at extended og tv versionerne er de samme, forskellige forhandlere kalder dem bare forskellige ting.. |
|
![]() |
|
![]() |
Har skrevet her tidligere : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=90739&title=pigen-der-legede-med-ilden
"den alm. version er 126min, den extended 156 min, og TV-versionen er 186 min."
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |