|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 15-April-2011 kl. 11:03 |
Hej
Jeg kan ikke hitte ud af hvilke mulige løsninger jeg har til mit lille problem så håber I kan hjælpe. Jeg har en ældre Logitech Harmony som fjernbetjening, model 300 og noget tror jeg. Jeg er villig til at investere i en dyrere hvis det er det der skal til. Jeg vil nemlig gerne gemme mit forstærker og Acer mediacenter væk, ned under sofaen evt., og derfor skal selvfølgelig kunne fjernbetjene enhederne stadig med fjernbetjeningen. Så det jeg umiddelbart er ude efter er en løsning hvor jeg sætter en IR modtager op foran mit TV. Den IR modtager går så ned til en boks, og derfra udgår en ledning til hver enhed, som måske skal klistres på enhedens IR modtager område. Findes det eller drømmer jeg? Og hvilket udstyr skal jeg så bruge præcist?
|
|
![]() |
|
Thrane74 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Har selv denne. Den er lidt dyr men langt mere elegant løsning end mange af de andre. Den har et lille seperat øje man kan placere ved fjernsynet (eller andre steder) og alt elektronikken kan man gemme væk. Nogle har øje og elektronik samlet.
Bruger den til en harmony One og vil tror du kan bruge den til den du har.
http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590
|
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Lyder som noget i denne stil du søger: http://www.av-connection.dk/?PGr=2136&ML=979
|
|
![]() |
|
simonselmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-November-2008 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Takker, det lyder som om begge jeres forslag kan det jeg gerne vil.
Fordelen ved Thranes løsning er at det er en meget lille modtager man skal have fremme. ZackGems løsning er meget billigere, men der har man en større boks liggende fremme. Jeg har kun to enheder at betjene, så antallet gør ingen forskel for mig her. Vil I give mig ret i disse observationer? At jeg egentlig kan bruge begge, men det er bare en fordel og ulempe ved begge (størrelse på synlig modtager og prisen) |
|
![]() |
|
Thrane74 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
ja, begge vil kunne bruges (har ikke studeret det andet forslag så meget og kender den ikke, men burde kunne bruges)
Jeg købte også en noget ligende det andet forslag for at spare lidt penge. Men den var simpelthen for grim at have stående fremme og kunne ikke sætte den væk. Derfor købte jeg den dyre hvor man kun har IR øjet fremme.
Men det er vel smag og behag |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |