|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Perfektionist ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:19 |
TDC kører p.t. et kampagnetilbud, en pakke der til nedsat pris indeholder bl.a. 20 tv-kanaler, digital modtager, mv. Pakken beskrives på www.tdc.dk/kabeltv. Jeg har ikke kunnet se præcis hvilken "digital modtager", der indgår i pakken. Har nogen erfaringer med denne løsning? Eller kan nogen evt. henvise til links, hvor emnet har været diskuteret i dette forum? Jeg vil helst undgå ubehagelige overraskelser hen ad vejen. Derfor på forhånd tak for erhver form for erfaring, henvisning, mv.!
|
|
Perfektionist
Sony RDR-HXD 870, Sony RDR-HX910, Panasonic DMR-EH65 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Dit link er dødt. Hvis du tænker på TDC TV (som er IPTV via ADSL forbindelsen), bruges denne digitale dekoder, Sagem 61 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Perfektionist ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Undskyld, forkert link, her er det rigtige: www.tcd.dk/digitaltv. Jesper, super, tak, så dekoderen præciseret. Jeg synes blot, at jeg hørt mange dårlige erfaringer om Sagem 61 her i recorder forum. |
|
Perfektionist
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Det går ikke så godt med at linke hva? Linket: http://www.tdc.dk/digitaltv Jeg har bestilt TDC TV, og det bliver installeret den 23.5. |
|
Kim
|
|
![]() |
|
![]() |
My lucky day |
|
Perfektionist
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Sagem 61 er til IP TV, som er et nyt produkt fra TDC, og kundemassen er sikkert begrænset (ellers ville TDC sikkert ikke blive ved med at køre intro tilbud, hvor oprettelsen sker til 495 kr mod normalt 3400 kr; der skal formentlig laves en del kabeltræk i dit hjem, og til den pris er oprettelsen garanteret en underskudsforretning for TDC, og det synes de nye ejere sikkert ikke om i længden...). Jeg menes ikke at have set et indlæg om Sagem 61. Sagem 60 er til DVB-C (Kabel-TV), og her er der en del indlæg, blandt andet en tråd i dag, som jeg selv startede. Lige præcis det problem, som jeg har, vil du ikke finde på Sagem 61, da der ikke er noget antennesignal, som skal gennemsløjfes. Om firmware problemerne på Sagem 60 også eksisterer på Sagem 61 er svært at sige, men hvis jeg boede et sted hvor jeg ikke kunne få kabel TV, ville jeg seriøst overveje TDC TV. Der er dog den ulempe, at TV3 og 3+ ikke er med i den store pakke, muligvis fordi Viasat ikke kan lide digital distribution (jf. f.eks. ComX historien, hvis du kender den). Who knows, men mon ikke TDC presser på for at få TV3 og 3+ med i TDC TV? |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Enfen, kunne være sjovt at høre om dine erfaringer!!!! |
|
Perfektionist
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |