recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Real-Barca i 3D . .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReal-Barca i 3D . .

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Emne: Real-Barca i 3D . .
    Sendt: 16-April-2011 kl. 20:43
Har været inde og kigge lidt på Svensk fodbold i 3D , og det er ikke specielt overbevisende . Hvis kvaliteten ikke er bedre på hovedbegivenheden så vælger jeg sgu 2D . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 00:52
Nå, - men det var faktisk helt OK . Heineken på dåse, og fodboldidioter med solbriller gir faktisk god mening efter kl 22  -   i april  Wink

Specielt når kameraføringen var i øjenhøjde med spillerne, fik man fornemmelse for potentialet og 3D effekten for fuld blus . Men når der filmes skråt ned mod spillerne fra fugleperspektiv, så tilfører 3D ikke noget væsentligt til oplevelsen . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 07:40
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Nå, - men det var faktisk helt OK . Heineken på dåse, og fodboldidioter med solbriller gir faktisk god mening efter kl 22  -   i april  Wink

Specielt når kameraføringen var i øjenhøjde med spillerne, fik man fornemmelse for potentialet og 3D effekten for fuld blus . Men når der filmes skråt ned mod spillerne fra fugleperspektiv, så tilfører 3D ikke noget væsentligt til oplevelsen . 

Var det igen sådan at kameravinklerne var anderledes end 2D udsendelsen? Og i givet fald, hvordan fungerede de? I 2D var der et par gange hvor jeg tænkte at kameravalget var "underligt", men det behøver jo ikke have noget med 3D at gøre. Men jeg foretrækker nu altså at se det meste af kampen fra fugleperspektiv, naturligvis tilføjet de sædvanlige nærbilleder, slows osv. Hvis man skal til at se fodbold fra "alternative" vinkler, for at lave flot 3D, så takker jeg nej. Og dén dag 2D udsendelsen lider under 3D produktionen, bliver jeg temmeligt Angry
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 09:04
3D produktionen - kameravinklerne var anderledes .Mener at 3D primært var optaget fra modsatte tribune i forhold til 2D.  Men ikke som sådan destruktiv, for at jage effekter. Man får bare ikke så meget dybdevirkning fra fugleperspektiv . Hvorimod det var anderledes effektfyldt at se feks Morinho på sidelinien .  
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2011 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

3D produktionen - kameravinklerne var anderledes .Mener at 3D primært var optaget fra modsatte tribune i forhold til 2D.  Men ikke som sådan destruktiv, for at jage effekter. Man får bare ikke så meget dybdevirkning fra fugleperspektiv . Hvorimod det var anderledes effektfyldt at se feks Morinho på sidelinien .  

Det lyder mere tiltalende end de første forsøg jeg har set... Smile 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu