|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
shutupiamdreaming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 22-April-2011 kl. 14:33 |
|
Hejsa Jeg skal have anskaffet noget boxertv til lejligheden. Bor på skråningen af Århus N bakken, desværre på den forkerte side så jeg har toppen af bakken (65m) i mellem min lejlighed (41m) og senderen som befinder sig 11km væk. Da jeg ikke må opsætte antenne på altanen, havde jeg lidt håbet på noget som kunne hænge indenddørs, så jeg slipper for at camouflere den. Det er ganskevidst et solidt betonbyggeri, dog med stort vinduesparti (i retning af senderen) så tænker lidt i retning af en indendørs eller diskret udendørs antenne, som kan hænge på indersiden. Jeg ved næsten intet om antenner og antenneforhold, så anbefalinger modtages med kyshånd. På forhånd tak
![]() Redigeret af shutupiamdreaming - 22-April-2011 kl. 14:34 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Indtast di adresse her: http://www.dr.dk/php/drmu/kortoverlay/danmarks_radio/html/ vælg indendørs. Den er ikke god i dit område, udendørs er der ingen problemer. En antenne som denne må du kunne bruge udendørs, den er ikke større end et Videobånd. http://www.netto-sat.dk/dvb_t_digiality_da_6000_u_netdel-p-360.html?cPath=37_78&bgsid=i91idb1mh1c16qmv31ik2tucp7
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
|
Kender flere i Aarhus der kan modtage på et stykke ledning som antenne. Denne antenne skulle være rigtig god.
Kan sikkert findes billigere.
Men prøv dig lidt frem med ledning først. Måske er der nogen der har en gammeldags stue antenne du kan prøve med først.
|
||
![]() |
||
shutupiamdreaming ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-April-2011 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Hej Radiomand. Du har da vist være for længe ude i solen ![]()
Ledning er jo et glimrende og billigt udgangspunkt, jeg takker
![]() |
||
![]() |
||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
Du kan finde lidt vejledning i denne tråd, om hvordan du laver en "ledning antenne"
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |