|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() Sendt: 13-April-2011 kl. 18:10 |
Jeg orker simpelthen ikke hakke igennem Google og alskens finurlige forums verden over.
Er der nogen herinde der kender seneste versioner af driver og firmware til floppyDTV. Skal lige bemærkes, det er første version af FloppyDTV jeg har.
Normalt bruger jeg ikke min htpc til tv, men igår satte jeg mig for at se, om det kunne bruges til noget. Jeg ender desværre med et resultat, hvor jeg dels mangler en del kanaler fra Yousee´s net, og mange af dem er krypteret, trods det at de ikke skulle være det, og dernæst, så har jeg kort, som virker fint på kanalerne i min Yousee boks. Altså er der enten noget galt med floppydtv eller evt. cam. Cam har jeg dog to forskellige af, og det er samme resultat jeg når frem til.
Af kanaler jeg mangler, der er det bla. DR og DRHD.
Så hvis nogen har de gyldne korn, så må i meget gerne skrive her.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
der er en tråd her
bruger stadig de gamle driver men det er til sat tv |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
xcardman, den tråd læste jeg godt igår, og fik også hentet den 5.7 driver. Men dels er jeg ikke sikker på, at det er seneste, og dernæst så kniber det med firmwaren.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
ok
kan desværre ikke rigtig hjælpe da jeg bruger den anden version
alså ekstern med et fireware kabel den benytter andre driver så vidt jeg ved |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Du siger bare hvad du vil ha, så leverer jeg: |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, 5.7 driveren har jeg. Firmwaren er jeg i tvivl om, men ud fra din liste og datoer, så tror jeg også jeg har seneste firmware.
Den øverste firedtv_support har jeg dog ikke. Så hvis du kan lever den, så må jeg jo prøve mig frem.
Lige en update til min situation:
Jeg har fået løst det problem med, at mange af kanalerne meldte krypteret, trods det at jeg har kort. Jeg fik som sagt installeret 5.7 driveren. Så det må ha løst det problem.
Det eneste problem jeg har lige nu, det er at jeg mangler kanaler fra Yousee. Af hvad jeg umiddelbart kan se, så er det ihvertfald:
DR
DR HD
TV2
SkyHD (mener jeg den hedder)
7MC finder 164 kanaler (inkl. en bunke radiokanaler)
FireDTVViewer finder 174 (inkl. radiokanaler), dog stadigvæk ikke ovennævnte kanaler. Altså er der ihvertfald 10 kanaler som 7MC ikke finder. Hvordan får jeg MCE til det?
Et andet problem er med Discovery HD. Som den eneste kanal, så blinker hele min skærm, når jeg ser den kanal. Det sker også, hvis jeg laver en optagelse og efterfølgende afspiller den. Men det sker ikke med afspilning af samme optagelse på en anden computer. Det må derfor være et code/skærmdriver problem et eller andet sted.
Jeg bruger win7 32bit og GT430 gfx med seneste Nvidia driver.
Det skal liges siges, at det som egentlig triggede mig her mht. TV på HTPCén, det var da jeg læste, at jeg kunne optage og overføre optagelser til min HomeServer automatisk, så optagelserne er tilgængelige på resten af nettet med det samme. Og det er faktisk ret smart, og funger fantastisk godt, må jeg sige. Endnu et stort plus til WHS.
|
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
![]() |
Har du valgt 6875 i transponderlisten , hvis du vælger yousee/tdc finder den ikke alle kanaler.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad for en liste? Jeg fik en liste over nogle udbydere, da jeg installerede driveren. Er det den du mener? Der valgte jeg Yousee (nederst på listen).
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet med DVBViewer, mest for at se om dit udstyr i orden. Hvis du ikke har DVBViewer kan du hente en demo her: http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=demo
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Hos mig ligger DR og TV2 nu på 378000 og mener ikke de var med i den frekvens liste som 5.7 indholdt
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
![]() |
Udstyret er iorden, jeg skal bare have dem ind i 7MC. Og det er nu spørgsmålet, hvordan gøres det?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |