recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Visning af thumbnails på DUNE HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVisning af thumbnails på DUNE HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Einar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Visning af thumbnails på DUNE HD
    Sendt: 22-April-2011 kl. 11:56
Jeg har en DUNE smart B1 der kan viser mine egne videoer fra en Qnap TS119P+ med Twonly media, fra en Dlink 323 med ?? samt fra min Windows 7 ultimate PC.

Det hele spiller fint - (viser videoerne med fuld HD og både 50i og 50p op til 30 Mbps) - men jeg ville gerne have et overblik over videoerne med thumbnails og clik-to-play.
Når jeg søger her på recordere nævnes Zappit, My Movies etc. men hos f.eks. mymovies.dk kan jeg ikke se noget om hvordan det kan installeres på en DUNE.
Der er også en god tråd her hvor man skal lægge videoerne i hver sin folder og lave en ini-fil til hver - men der findes måske også en nem måde hvor man bare åbner folderen med alle filerne og så får en thumbnail-visning af det hele - og hvor man kan klikke på dem - sådan som Windows gør det???

For mig virker det lidt uoverskueligt at prøveinstallere en løsning/produkt af gangen og se om det virker her og gør det, som jeg ønsker - så kunne en af jer med erfaring i den slags give mig bare et par hints om hvad man kan bruge - så skal jeg nok få det skruet sammen... håber jeg da...

PS: TVet er en Samsung 58" C model fra 2010 - der også viser det hele fint (undtagen 50p) - måske kan man også få TVets Dlna-funktion til at vise thumbnails - for det vil den ikke når videoerne ligger på en af NAS'erne.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 14:24
Prøv gå ind på Mpcclub.com

Der er tråde om Zappiti og yADIS Smile
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2011 kl. 14:25
Til top
Einar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2011 kl. 17:33
Tak for det. Har downloaded og installeret Zappiti. Den finder også mine videoer - men vil ikke sådan lige scrape billeder til dem da det er mpg, ts, wmv og sådan nogle formater (mine egne videoer).
Jeg vil søge videre ovre på Zappetis hjemmeside.
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 20:09
Det er desværre en fejl mellem Themoviedatabase.com og Zappiti. som gør at det ikke virker pt.
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu