|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() Sendt: 25-April-2011 kl. 17:07 |
||
Ønsker mig lidt en ny bærbar, gerne omkring 13", synes mine 10" efterhånden er for små.
Der skal meget gerne være et optisk drev i, savner jeg nu. Havde luret lidt på en Macbook som konen mente jeg skulle have af hende, men kan ikke finde ud af, om man får andet end design ud af de ekstra kroner. Skal bruges til at surfe på, skrive rapporter og spille en gang imellem. Tror det mest krævende spil kunne ende med at være sims 3. Evt andre maskiner? Håber på svar gerne med links. |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
||
Mac er ikke bare design, det er et helt andet styresystem. Se her: Hvis du ikke har læst denne tråd, så prøv - men den er lang: Jeg kan bedst lide Mac, men vi er heldigvis forskellige ![]() Link til 13" med optisk drev: Redigeret af Brixen - 25-April-2011 kl. 17:24 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
||
Det her blir en endeløs diskussion hehe, men hvis du spørg mig så vil jeg helt klart sige MacBook. Spørg du en anden så siger de Wibdows PC.. sådan er vi så forskellige (heldigvis)...
Men som den kære Brixen siger så prøv at læs om de forskellige pros and cons og spørg dig selv hvad der betyder mest for dig.. Held og lykke med valget... |
|||
|
|||
![]() |
|||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
||
Hvis du skal spille sims3 skal du op og betale minst 13000 før den kan kører det optimalt. Ville vælge en wimdows lidt billigere bærbar.
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||
Kikkede faktisk lige selv i dag på priserne på 13,3", og kan da se at de i de sidste par uger er de faldet med snart 1K over en bred kam: http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&qft=&s=&cpath=1-1-48&qt=Fql&nf=strmatrix9%3a%5e13.3+tomme%c2%a413.3000000000%24%c2%a7specifictaxonomy%3a%5eComputer%7c1%2fB%c3%a6rbar%7c48%24.
Lurer lidt på en med en Intel i3 - f.eks : http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4661924 Redigeret af kim.t - 25-April-2011 kl. 20:00 |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
||
Tak for linket, vil jeg da klart lige læse mere på. Asus'en virker umiddelbart ret lækker
Ved godt jeg begiver mig ud i noget der kunne give en uhyggelig diskussion, men vil gerne hører hvad folk har at sige om diverse ting. Er desværre stået af dette race for længe siden og er ikke opdateret mere.
Har ikke haft behov for en total gamer computer siden voodoo2 blev forældet, når jeg spiller spiller jeg for gameplayet, ikke for at have den vildeste grafik. Kan det passe det skal koste mindst 13k for at få en der kan dette? [QUOTE=kim.t]Kikkede faktisk lige selv i dag på priserne på 13,3", og kan da se at de i de sidste par uger er de faldet med snart 1K over en bred kam: http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&qft=&s=&cpath=1-1-48&qt=Fql&nf=strmatrix9%3a%5e13.3+tomme%c2%a413.3000000000%24%c2%a7specifictaxonomy%3a%5eComputer%7c1%2fB%c3%a6rbar%7c48%24. Tak for linkene kigger jeg på :) Redigeret af aerik - 25-April-2011 kl. 20:34 |
|||
![]() |
|||
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
||
Ikke siden voodoo2 hold da op. Men vil lige sige at hvis man skal skarp billede på spil, skal det kører i skærmens native opløsning.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Fik andre interesser. Synes bare sims er hyggeligt.. Sidste sætning vil jeg meget gerne bede om at at få uddybet, forstår rent udsagt ikke hvad du skriver ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
At alle har skærme har en fysisk opløsning, altså hvor mange pixels den har. Hvis man kører spil eller programmer i lavere end den fysiske vil billedet virke sløret.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ahh det er jo egentligt ret logisk :)
Så er spørgsmålet om, når nu jeg ikke var klar over det, vil jeg så mangle det, hvis nu computeren ikke kan trække det.. Betvivler det lidt selv, men må da tage det med i tankerne. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis du køber en mac eller en win 7 maskine, hvor den har kun lige ydelse som spillets minimum skal bruge, kan spillet ikke kører i den høje opløsning som alle nye skærme på bærbare har, om så det er Mac eller windows. Og som jeg læser på den små macbook pro, er de ikke helt stærke nok.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Takker for tankerne. Kan du evt. nævne en fornuftig maskine, gerne med link :) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |