|
Dell 32" LCD-TV W3202MC |
Besvar |
Forfatter | ||
Havsland
Ny bruger Oprettet: 17-Marts-2006 Status: Offline Point: 5 |
Emne: Dell 32" LCD-TV W3202MC Sendt: 26-Maj-2006 kl. 20:39 |
|
Jeg har kig på et 32" LCD TV fra Dell. De sælger det lige nu med 25% rabat, så prisen kommer ned på kr. 8.848,- inkl. moms og levering. Jeg ved ikke så meget om LCD TV men det virker rimelig cool til prisen. Det har en opløsning på 1366 X 768, kontrastforhold på 1000:1 og så har det to tunere hvor af den ene er digital. Designet tiltaler mig også, det er fedt at man kan tage højttalerne af, da jeg alligevel altid bruger mit anlægs højttalere når jeg ser TV. De fulde specs. er her.
Hvis der er nogen der har en mening, for eller imod dette TV, vil jeg meget gerne høre det. |
||
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 21:15 | |
Jeg har set 37" modellen og panellet der sidder i er OK. Dog er deres håndtering af analogt antennesignal efter min mening ikke på højde med JVC, Sony, Samsung og lign. Der er meget få indstillinger med hensyn til billedebehandling. Men prisen taget i betragtning, så virker det som et OK tilbud. Michael |
||
Havsland
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 21:24 | |
Hvad mener du med det? Som sagt er jeg ikke så meget inde i LCD verdenen. Ellers, tak for din mening. |
||
mjohansen
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 22:22 | |
På mit JVC LCD har jeg diverse muligheder for at den selv kan korrigere støj og farver og andre ting, dette ender så med (efter min meninge) et pænere billede, dette findes ikke i DELL modellen (Dermed ikke sagt at den giver et dårligt billede). Men det er ikke alle der ønske denne behandling af signalet, da det efter deres mening giver et kunstigt billede. Hvis de 9000 er dit budget for et nyt LCD TV, så går du ikke helt galt i byen hvis du vælget DELL'en, du kan jo altid returnere den hvis du ikke er tilfreds. Michael |
||
Pokerface
Guld medlem Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 22:33 | |
Hej. "Nordmændene" har testet den, se her: http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1156340.ece Redigeret af Pokerface - 26-Maj-2006 kl. 22:34 |
||
Mvh. Frede.
[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
Havsland
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 22:51 | |
Det er da en udemærket bedømmelse, selvfølgelig er det et minus med skarpheden og støjreduktionen, men de skriver jo også at det er meget tæt på at være på højde med de bedste, ellers er det kun plusser. Til kr. 9.000,- tror jeg ikke at jeg er bange for at slå til. |
||
Pokerface
Guld medlem Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
Sendt: 26-Maj-2006 kl. 23:05 | |
Hej igen. Næææ, som de selv skriver, var det væsentlige dyrere skærme de sammenlignede den med. Og så til nuværende pris på små 9000 kr. der tror jeg ikke at man finder noget bedre. Jeg har selv deres lille model på 19"-16:9 TV, ude i køkkenet, (den fører de nu ikke mere) men den synes jeg kører rigtig fint. Jeg har det med at prøve flere produkter, og besluttede mig for den, da jeg IKKE i prisklassen fandt en, jeg syntes var bedre. Første gang jeg så prisen på 32" der, var vist omkring juletid, da mener jeg forresten den kostede omkring 15.000 kr. så det er lidt af en pris-nedsættelse, sikkert for at få de sidste solgt ud, inder der igen kommer en ny model. Redigeret af Pokerface - 26-Maj-2006 kl. 23:06 |
||
Mvh. Frede.
[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |