|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() Sendt: 27-April-2011 kl. 14:55 |
Hej alle
Jeg sidder lige og overvejer en lille NAS. Dens eneste formål vil være at køre Squeezebox Server og gemme omkring 500Gb FLAC filer til brug på en SB Radio. Jeg er mest "hot" på Synology DS110j eller DS111. Jeg er bekendt med transfer hastighederne på dem. Er det nok med 800mhz CPU og 128MB RAM på j modellen til at kører Squeezebox Server ordentligt? Eller kan det betale sig at bruge ca 400 kr mere og købe en DS111 (1600 Mhz og 256 MB RAM)? Anbefalinger til en god disk modtages også gerne (Der er jo så mange på Synologys liste) Det vigtigste er at den er så stille som mulig. Jeg har selv overvejet en Seagate ST2000DL003 http://www.fcomputer.dk/Harddisk/2TB_Seagate_Barracuda5900-3_64MB_SATA2 På forhånd tak J Redigeret af Jwin - 27-April-2011 kl. 14:56 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Du skal mindst have 256 MB RAM for at SBS fungerer fornuftigt. Mindst!
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Som skrevet har jeg min HP Thin Client til salg som har været brugt som Squeezebox Server. Let at administrere og billig i drift.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Tak for tilbudet, men nej tak. J |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |