recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV live Video levels/gamma?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWD TV live Video levels/gamma?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV live Video levels/gamma?
    Sendt: 27-April-2011 kl. 22:35
Hej forum.

Jeg har lige opdateret min WD TV live box med den seneste firmware. Menuerne på skærmen ser nu helt udvaskede ud, som om der enten er noget galt med videolevels eller gamma.

Jeg har tidligere brugt "auto color space" og det har virket fortrinligt lige indtil nu.

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

EDIT: Der ser ikke ud til at være noget galt når jeg spiller en film, der er kun menuerne der ligner l...t :-/

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 27-April-2011 kl. 23:39
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 23:29
Det her er virkelig besynderligt. Hvis jeg tvinger boxen til at vise 1080P 24Hz så falder det hele på plads som det har været tidligere. Alle andre indstillinger incl. auto giver helt udvaskede menuer, med mindre jeg vælger "preview mode" i videokataloget. Så skifter gammaen når der kommer billede på i preview vinduet Confused

Nu havde WD ellers endelig fået auto indstilling af opløsning, color space og framerate til at spille og så fucker de det sku op igen Thumbs Down

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 27-April-2011 kl. 23:33
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 00:03
OK.

Det er åbenbart et kendt problem med den ny firmware:

http://community.wdc.com/t5/Firmware/New-Release-Firmware-Version-1-04-31-V-for-WD-TV-Live-4-6-11/td-p/166618

Hvis nogen har problemer lige som jeg kan man rulle tilbage til den tidligere firmware:

http://wdc.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/5800/

Hvor er det dog lamt at et produkt der har været på markedet så længe stadig ikke kan få den basale funktionalitet på plads :-(

tvkartoffel
Til top
kaab Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2011
Sted: Kolding
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 11:33
Jeg tror jeg venter med opdatering til den næste FW. Det ser alligevel ikke ud til, at der er noget i 1.04.31, jeg har brug for og især ikke, hvis det skaber irriterende problemer.
Samsung PS50C7705
Samsung BD-C5900
Sony STR-DB925
Bose Acoustimass 6
WDTV live HD
Logitech Harmony One
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 15:50
Er det ikke en "gammel" update ( lille mdr. siden ) hvorfor updater du først nu ?

Jeg har ikke konstateret nogen fejl med den FW, har du været inde og rode med alle indstillinger så prøv at lav en fabriksindstilling ( reset )

Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 15:58
irriterende at man ikke kan fortælle den at den ikke skal søge efter nye updates. Starter op med det hele tiden.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Er det ikke en "gammel" update ( lille mdr. siden ) hvorfor updater du først nu ?

Jeg har ikke konstateret nogen fejl med den FW, har du været inde og rode med alle indstillinger så prøv at lav en fabriksindstilling ( reset )

Jo den er vist knapt en måned gammel. Jeg har ikke opdateret da den ikke har været tilsluttet internetet og fordi den firmware jeg havde fungerede fint. Jeg kan se på WDs side at de fejl jeg oplever er de samme som mange mange andre har oplevet. Vær du bare glad for at du ikke skal bokse med problemerne. Jeg har rullet firmwaren tilbage og alt virker igen som det plejer.

tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 28-April-2011 kl. 18:36
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu