recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG-modeller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG-modeller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Passer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Emne: LG-modeller
    Sendt: 19-Maj-2006 kl. 19:25

Hej

Er der nogen, der har tjek på LG-modellerne:

Er LG 32LX1 ældre/dårligere end LX2 - Og hvad med 32LB1R - er det en nyere model?

Var købene af LX1 egentlig tilfredse med den model??

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2006 kl. 20:14

Hej!

LB1R er den bedste af dem du nævner her.Og så er der også en LP1....den er ikke bedre,bare knap så "fiks" i designet som LB1R.

Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2006 kl. 21:43

Ikke korrekt så vidt jeg kan se. LP1 er generationen før LB1 - LB1 er overlegen i flg specs. LX1 er generationen før LX2. LP1 og LX2 er samme generation.

LB1

LP1

LX2

LX1

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2006 kl. 07:38
Oprindeligt skrevet af bleze bleze skrev:

Ikke korrekt så vidt jeg kan se. LP1 er generationen før LB1 - LB1 er overlegen i flg specs. LX1 er generationen før LX2. LP1 og LX2 er samme generation.

LB1

LP1

LX2

LX1

Hej!

Hvad var det lige som var "ikke korrekt" i det som jeg skrev????

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2006 kl. 10:11

Du skriver at LB1 og LP1 er det samme bare at LP1 ikke er lige så fix i designet. Det er ikke korrekt da LB1 er LP1 overlegen i specs.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2006 kl. 12:14

Du skriver at LB1 og LP1 er det samme bare at LP1 ikke er lige så fix i designet. Det er ikke korrekt da LB1 er LP1 overlegen i specs.

NEJ.....læs det dog igen mand.......Jeg skriver at den IKKE ER BEDRE.....jeg skriver INTET om at de er ens!!!!

Og så lad være med at kalde den"overlegen" i spec"...sikke da noget ævl..!

Iøvrigt anbefaler JUSTBUYIT den dag idag,tadig LP1.....frem for LB1R....så "overlegen" er den jo nok ikke..tror du??

Den flinke mand sagde at LB1r godt nok har bedre kontrast PÅ PAPIRET,men forskellen på de 2 er IKKE TIL AT SE!

Han mente så at LP var så meget flottere i design/finish,at han anbefalede mig denne(det er jo så hans mening.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Dumbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2006 kl. 13:28

Rolig rolig -

Jeg har haft kontakt til LG og de underbyggede altså nu, at LB-modellen er en nyere version end deres tidligere (herunder LP-modellen)... Så....

Men tingene flyder også mere og mere sammen, så det er vel snart svært at sige, hvilket TV, der er opgraderet og hvilket der ikke er....

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

NEJ.....læs det dog igen mand.......Jeg skriver at den IKKE ER BEDRE.....jeg skriver INTET om at de er ens!!!!

Iøvrigt anbefaler JUSTBUYIT den dag idag,tadig LP1.....frem for LB1R....så "overlegen" er den jo nok ikke..tror du??

Den flinke mand sagde at LB1r godt nok har bedre kontrast PÅ PAPIRET,men forskellen på de 2 er IKKE TIL AT SE!

Han mente så at LP var så meget flottere i design/finish,at han anbefalede mig denne(det er jo så hans mening.

Redigeret af Dumbo - 27-Maj-2006 kl. 13:28
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2006 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Tror du ikke du skulle tale med nogen. Du har tydeligvis et problem!

Personligt ville jeg ikke (nogensinde) stole på en sælger frem for LG og ens eget syn. Kunne det tænkes at han tjener flere penge på at sælge LP1 til samme pris som LB1?

LB1 har også XD engine 3 hvor LP1 kun har 2'eren. 3'eren tilbyder tonsvis flere indstillinger. Så jeg tvivler stærkt på sælgeren men har desværre ikke har mulighed for at sammenligne de to

Til top
Ole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

recordere.dk teamet

Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2006 kl. 11:33

Hej

Jeg har flyttet emnet til TV-apparater, da det vist ikke har så meget med fælleskøb at gøre.

Og så vil jeg lige opfordre alle til at føre en god tone i debatten. Gå efter emnet, ikke efter debatøren.

...Ole

Moderator, recordere.dk
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2006 kl. 11:35

Jeg troede ikke at man måtte hænge sig så meget i tek spec. herinde??

Du har jo ikke engang set dem sammen!

Jeg tror heller ikke at PL1 er bedre....det siges bare at den er lige så god....nej ikke på specs men i real life......og hvis det er så soleklart som du bla. mener.....hvorfor bliver man så ved med at sælge den for en pris der er 3 tusinde kroner højere?

Den er også stadig dyrere i Tyskland.

P.S.....JEG VILLE OGSÅ SELV VÆLGE LB1R AF DE TO......men spar mig for al snak om overlegne specs-kan ikke bruge det til en skid...(fortæl mig hellere hvor henne jeg kan se en LB1R!!)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu