recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvad kan i anbefale ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvad kan i anbefale ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dktrold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2011
Sted: ÅBYHØJ
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: hvad kan i anbefale ?
    Sendt: 29-April-2011 kl. 09:29
hej alle,

jeg har læst de sidste dage og hele morgen, søgt og søgt omkring en medie box til at stremme medie fra bærbar, og kunne komme på netfix og hulu og hvad de andre tjenester nu heder, og meget gerne en der indholde en internet browser vis det er mulig " mener jeg og have læst at man kan"
hvad kan i anbefale til det ??

mvh morten

rigtig god weekendTongue

har lige set på den her, til 350kr på tilbud
linksys media center extender dma2100, hvad mener i om den ??

Redigeret af dktrold - 29-April-2011 kl. 21:45
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 18:43
det er udelukkende en extender og kræver en windowsmaskine til at levere data - men der er hverken mulighed for hulu, netflix eller en browser i den. - faktisk er hulu og netflix ikke tilgængelige i dk, så det kræver enten en anden dns udbyder eller en eller anden vpn-forbindelse til en proxy i usa. De 2 sidste ting her er et krav for at du overhovedet kan få fat i hulu/NF. den eneste box der har en browser indbygget er da vist en boxee box. og de her boxe får du altså ikke til en plovmand. der skal en del af dem op på disken.
Til top
dktrold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Marts-2011
Sted: ÅBYHØJ
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 21:49
hej tak for svaret,

okay så blive jeg så klog omkring den box, og det med at det kraver en ande dns det har jeg gjord ud efter den artikle her ind,
men er der så en ande gode box du kan anbefale, har set på den wd live tv til 600kr ca
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu