|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 30-April-2011 kl. 19:13 |
Hej.
Jeg har spekuleret lidt på at få ekstern skærm (omkring 22" - 27") til min nye bærbare computer - og ekstern tastatur.
Men findes der eksterne skærme (gode) - med indbygget webkamera af god kvalitet??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Her er de få der findes på edbpriser jeg synes dog ikke det er en speciel pæn måde som Asus har integreret webcamet. Det ser ud til at markedet for skærme med inbygget webcam vist er nærmest ikke eksisterende, jeg synes ellers i princippet det kunne være smart nok.
Redigeret af db89 - 30-April-2011 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
#db89: Tak for tippet. Hvordan fik du edbpriser til at vise dem? Jeg prøvede, men kunne ikke umiddelbart.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Gik ind under skærme og skrev "webcam" i søgefeltet. Tror dog måske at det engang var en decideret søgemulighed.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Søg også på "kamera", så er der endnu flere.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
jeg ville ikke købe en med indbygget webcam - et er at man selvfølgelig er afhængig af at skærmen står fuldkommen præcis så den lige fanger dig i billedet(en smule lettere at justere når det er en bærbar), noget andet er at kvaliteten ikke nødvendigvis er særlig god. pt må jeg nok indrømme at (gud bedre det) at det faktisk er MS der har fronten her med deres nye cinema serie. Det har rent faktisk et temmelig flot billede. Jeg ville hellere købe en skærm med usb-hub og så bare tilkøbe kameraet. (men det er jo min mening - ikke en du heldigvis er tvunget til at følge!)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej.
Ja, der kan selvfølgelig være både fordele og ulemper ved et sådant setup. En fordel er at det ser pænere ud og samtidig er kvaliteten formodentligt omtrent som det, der er indbygget i den bærbare. Jeg kan umiddelbart bedst lide tanken om at det er inbygget i den eksterne skærm - hvis jeg vælger setup med ekstern skærm. Jeg spekulerer nemlig på setup, bare med den bærbare eller setup, med bærbar plus ekstern skærm og ekstern tastatur. Tænke, tænke, tænke.... Jeg ser for resten ikke nogen Microsoft skærme i søgningerne efter webcam / kamera på edbpriser? Redigeret af Thorvald - 01-Maj-2011 kl. 11:09 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej.
Jeg synes faktisk at skærmene fra Asus ser rigtig fornuftige ud. Især 26" og 27" udgaverne, fordi her er kameraet 2 MP - det samme som på min nye bærbare, plus - og et stort plus, at kameraet er drejbart. På de mindre skærme såsom 24", der måske er det mindste vi skal snakke om, er kameraet kun 1,3 MP og det kan ikke drejes. Så disse to skærme kunne måske være værd at kigge nærmere på:
- Asus VK266H. Figurerer ikke på EDB-priser.dk, men det behøver jo ikke at betyde at den ikke kan fås, hvis man kigger de rigtige steder.
- Asus VK278Q. Figurerer på EDB-priser til lidt over 2.700,- inkl. fragt.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |