recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af Xoom i udlandet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af Xoom i udlandet

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Jan4600 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af Xoom i udlandet
    Sendt: 28-Marts-2011 kl. 12:07
Hej

Har set af det nu er muligt at forudbestille Xoom i både Tyskland og England.
Er der noget jeg skal være opmærksom på inden køb? 
Skal jeg evt. vælge med at købe en til den kommer til DK?

Håber i kan hjælpe med lidt råd, så jeg ikke køber katten i sækken.
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 12:45
Jeg overvejer at købe den fra hardwareversand.de. Den har fået mange gode anmeldelser hvis du kigger igennem idealo.de. Generelt er de tyske onlineshops ganske glimrende at handle hos.
 
De har den pt. til 599 euro med 3g. Det ser ud til at være en god pris, som ikke vil kunne matches i DK.
 
Garantimæssigt er heller ikke noget at komme efter. Selvfølglig skal den dog sendes til tyskland hvis der skal reklameres..
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 11:41
Jeg kan læse mig frem til at Deutche Telekom kommer til at have eksklusivrettighed til at sælge Xoom i 3 mdr fra udgivelsesdatoen i Tyskland. Jeg har skrevet til hardwareversand.de for at høre om de stadig kommer til at sælge den fra launchdatoen, eller hvad deres forventninger er.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Jeg kan læse mig frem til at Deutche Telekom kommer til at have eksklusivrettighed til at sælge Xoom i 3 mdr fra udgivelsesdatoen i Tyskland. Jeg har skrevet til hardwareversand.de for at høre om de stadig kommer til at sælge den fra launchdatoen, eller hvad deres forventninger er.
det bliver så nok kun 3G modellen, og den uden wifi kommer nok i alle andre butikker..
 
Kan ikke se hvorledes DT kommer til at kunne sælge et tele abbo med en Wifi baseret XOOM? det får de ikke nogen på limpinden af..
 
det er så selvfølgelig baseret på europa tilbydes begge modeller, og at ingen tele selskaber kan tage penge for Wifi teknologien udover hoteller og hotspots :-)
 
 
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Jeg kan læse mig frem til at Deutche Telekom kommer til at have eksklusivrettighed til at sælge Xoom i 3 mdr fra udgivelsesdatoen i Tyskland. Jeg har skrevet til hardwareversand.de for at høre om de stadig kommer til at sælge den fra launchdatoen, eller hvad deres forventninger er.
det bliver så nok kun 3G modellen, og den uden wifi kommer nok i alle andre butikker..
 
Kan ikke se hvorledes DT kommer til at kunne sælge et tele abbo med en Wifi baseret XOOM? det får de ikke nogen på limpinden af..
 
det er så selvfølgelig baseret på europa tilbydes begge modeller, og at ingen tele selskaber kan tage penge for Wifi teknologien udover hoteller og hotspots :-)
 
 
 
Det har du nok ret i. Men det ærger mig, for lige nu står 3G versionen hos hardwareversand.de til sammen pris som Wifi-only versionen hos de andre forhandlere. Ermm
Til top
Jan4600 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Sted: Køge
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 12:30
Hej 

Har i dag fået svar fra http://hardwareversand.de/ omkring forventet levering og den var ikke positiv.

Svaret er: "Unfortunately we have to tell you that the delivery date for the article 56MX01 is unknown. Therefore we are not able to give you an exact delivery date."


Til top
Ariake Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2011
Sted: DNK
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 13:01
Læste da ellers på engadget den anden dag at Motorola nu officelt havde sagt at xoom lander i England i næste uge, eller senest den 9. april. 


Går ud fra at Tyskland følger trop snarest :)
Jeg har en Ugle!
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Ariake Ariake skrev:

Læste da ellers på engadget den anden dag at Motorola nu officelt havde sagt at xoom lander i England i næste uge, eller senest den 9. april. 


Går ud fra at Tyskland følger trop snarest :)
 
Jeg tror at deres problem med at kunne give en dato afhænger af Deutche Telecoms aksklusivaftale som løber 3 måneder fra launchdatoen i tyskland. Jeg har skrevet til Hardwareversand.de bare for at høre om deres levering af Xoom vil blive forhindret af DT aftalen..kunne jo være at de havde mulighed for at sende dem fra et andet land eller lignende..
Til top
Ariake Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2011
Sted: DNK
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 13:34
ahh okay. 

jeg er desuden stadig i tvivl om hvad jeg gør, for elsker android, men vil gerne bruge den til remote til f.eks Sonos. Og de har endnu ikke lavet et app til android :/

Desuden vil jeg rigtigt gerne se den inden jeg bruger penge på den, har stærkt overvejet at kører til f.eks Flensborg og se den i en butik?

Jeg har en Ugle!
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Ariake Ariake skrev:

ahh okay. 

jeg er desuden stadig i tvivl om hvad jeg gør, for elsker android, men vil gerne bruge den til remote til f.eks Sonos. Og de har endnu ikke lavet et app til android :/

Desuden vil jeg rigtigt gerne se den inden jeg bruger penge på den, har stærkt overvejet at kører til f.eks Flensborg og se den i en butik?

Den er på vej http://www.sonos.com/landing/android/Default.aspx?rdr=true&LangType=1033
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 14:59

Jeg har netop fået en mail fra hardwareversand.de som indikerer at de vil have Xoom 3G til afsendelse i løbet af April.

Ordlyden er:
 
The actual price is 599,00 € additionally the shipping charges.
Unfortunately we do not have this article on stock. So you have to wait until april.

Best regards,
Olga Renz


Service-Center der
hardwareversand.de
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 15:11
jeg må nok også finde en UK leverandør, min "supplier" i USA har stadig ikke fået en afsendt til mig til den rigtige pris..
 
så lad os håbe vi finde nogle som kan levere HURTIGT!.. jeg har ikke nok i dem jeg har, når android 3.0 ikke er tilstede på dem. og gider ikke køre en emulator får at prøve det..
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu