|
Wii spil fra NAS server |
Besvar |
Forfatter | ||
ehrnberg
Bruger Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Emne: Wii spil fra NAS server Sendt: 10-Maj-2011 kl. 20:18 |
|
Hejsa,
Jeg har en Wii og en NAS server. Derfor tænkte jeg, at istedet for at finde en ny skive frem konstant, så ville det være dejligt at have det hele liggende på NAS-severen.
Jeg har så forsøgt at rippe et spil ned, men kunne ikke finde ud af det.
Så ja, jeg må indrømme at jeg downloadede spillet , men kun fordi jeg har det originalt. Stadig fy, man jaja.
Nu er det downloadet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at få det fra nassen og over på WII'en. Jeg har købt et rigtig godt USB kabel.
Hvad skal der til? Hjælp en eller anden :( Vil gerne have min film og spil samling liggende på en NAS istedet for i skive form på hylden. |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 10-Maj-2011 kl. 21:01 | |
Prøv på wiinyt.dk mener man skal bruge en usb disk
|
||
|
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 10-Maj-2011 kl. 23:57 | |
Det er vel ikke fy, når man allerede har købt produktet? Jeg har også downloade Warcraft 3 "ulovligt", men det var kun fordi at jeg ikke kan finde dvd'en. cd-key havde jeg stadigvæk. Så det så jeg ikke som noget ulovligt. |
||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Sendt: 11-Maj-2011 kl. 09:16 | |
Lidt OT, men du kan oprette en account på battle.net og indtaste din cd-key. Så ved den at du har købt spillet originalt, og kan altid downloade det der fra... Det gælder vist alle spil fra Blizzard, i hvert fald de fleste...
|
||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Sendt: 11-Maj-2011 kl. 09:37 | |
Øhm? prøver du på at forbinde din NAS til din Wii ved hjælp af et USB-kabel? det kan man vist normalt ikke, eller man kan i hvertfald normalt ikke mellem en NAS og PC. |
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 11-Maj-2011 kl. 11:41 | |
Har jeg fundet ud af efterfølgende. |
||
kjul
Junior bruger Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 24 |
Sendt: 25-Maj-2011 kl. 09:23 | |
Jeg mener ikke det kan lade sig gøre at køre spil over netværk, endnu det er dog noget der skulle komme, har jeg hørt.
Men hvorfor softmodder du ikke bare din wii ? det er utroligt nemt, blot følg Maistos softmod guide, og FØLG DEN PRÆCIST! Guiden kan findes ved at google, ville dog vælge at oprettet dig på http://softmodding.dk/forum/ her er alt den info du skal bruge. af sdkort ville jeg vælge et 2gb kingston eller sandisk og IKKE et HC kort
Når din wii så er softmoddet, kan du slutte en harddisk til din wii og spille herfra.
For at ligge spil på usb hdd skal du hente dette program: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=188295
Mener også det kan rippe spil fra original skive.
Husk at det ikke er alle usb hdd'er der virker med via, tjek evt. her: http://wiki.gbatemp.net/wiki/USB_Devices_Compatibility_List
Og vær lige opmærksom på at du vælger den rigtige usb port til hdd'en :)
Som en bonus skal det siges at wii's filsystem er rigtig dejligt fylder ikke meget, så selv en mindre hdd kan der være en del spil på.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |