|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Nielsen1967 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() Sendt: 14-Maj-2011 kl. 14:17 |
|
Hej
Så og mangler en trådløs printer...Så er der en så ligger inde med et godt køb ? Skal heller ikke koste en krig i blæk...Så den må gerne kunne køre på noget kopi blæk.. Min Canon ip 5000 er gået på pension...Har ellers klaret det super godt
![]() |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() |
|
Køb en canon igen ! De er billige i blæk.
|
||
![]() |
||
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
Det vil jeg også anbefale. Har kun gode erfaringer med Canon printere.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hvordan billige? Til min Canon MP510 endte jeg op i at betale 575 kr for 4 org. patroner
![]() |
||
![]() |
||
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Min canon printer sluger også farvepatronerne, til trods for jeg primært printer i sort (tekst dokumenter).
Og ofte går der 5 minutter fra man tænder den, til den starter med at printe. |
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
|
Jeg er ret vild med min HP P1102w wifi laserprinter, den fungerer rigtigt godt, var nem at sætte op og laver fine print. Den kan dog ikke printe i farve.
|
||
![]() |
||
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
|
HP er et rimelig godt bud.
Bare du holder dig langt væk fra Lexmark. Vi har ikke haft andet end problemer med vores trådløse Lexmark printer. |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Et lille tip til en alternativ løsning : De fleste NAS, routere understøtter i dag USB/printere. Så slå 2 fluer med et smæk. Køb f.eks en billig brugt Synology NAS. Få en netværksharddisk og kobel en alm. printer til den. Så kan du printe trådløst da Synology (og andre mærker) har indbygget printerserver.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
jeg har lige købt en ny printer, jeg endte med en Samsung farve laserprinter med WI-FI og mulighed for at skrive ud direkte fra min Iphone
![]() http://www.samsung.com/dk/consumer/computer-peripherals/printers/laser-printer-color-laser/CLP-325W/SEE/index.idx?pagetype=prd_detail&returnurl= Umiddelbart er jeg helt tilfreds med udskriftskvaliteten. toneren ligger også i en fornuftig prisklasse og det ser ud til der også kan fås uoriginale patroner inden længe. |
||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
||
izebreaker ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
Jeg har en lexmark pro805 som er fantastisk også mht trådløs print. En sort xl patron med op til 510 sider koster kun kr 39,- der er 5 garanti. Kan bla købes hos elgiganten. Kan varmt anbefales
|
||
Panasonic TH-42PX80E
Panasonic TX-32LMD70 Hitachi PJ-TX100 Onkyo 605 Gallo Surround speakers PS3 Xbox 360 Wii |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19804 |
![]() |
|
Sæt den op til default at printe i greyscale, så tager den kun af den store sorte patron.
Min aldrende iP4300 teger vel 20 sekunder fra den får strøm, til den er i gang med første print. Enkelte gange renser den ekstra, så tager det 40..... Klaus |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Har selv en Samsung CLX-3175N (netværks) farve laser med scanner, som jeg er super glad for. Hvis jeg må foreslå en CLX-3185FW (Wifi) farve laser med scanner, som kan erhverves til under 2000 og tonerne er også til at betale.
Good hunting
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |