recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps i Samsungs App Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketApps i Samsungs App Store

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Emne: Apps i Samsungs App Store
    Sendt: 20-November-2010 kl. 11:48
Det er jo vældig fint at Samsung har en "smart" funktion på deres større TV-serier kaldet Internet@TV. Men er det bare hos mig (på mit PS50C7705), at der er noget galt - eller er der faktisk kun cirka. 10 applikationer tilgængelige? Og blandt dem er det måske kun vejr-applikationen der kan bruges til noget. På nettet kan man da se at der faktisk findes applikationer: http://www.samsung.com/us/appstore Confused

Og Samsung +Internet funktionen er også ikke eksisterende for os danskere eller hvad? Jeg kan i hvert fald ingenting når jeg har valg det? Confused

Er det landevalg der bestemmer hvad der er tilgængeligt, eller? Kan man "snyde" TV'et på nogen måde. Eller kan man selv hente applikationer på nettet og installere på TV'et?

/Rolighed
Til top
nenne Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-December-2006
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2010 kl. 15:14
Jeg havde egentligt fået den opfattelse af flere af apps'ne var disablet på plasma pga. risiko for burn-in. Dette skulle være gældende for bla. spillene, men på dette link som jeg fandt via dit http://www.samsung.com/us/pdf/apps-and-product-table.pdf ses præcis hvilke apps der understøttes af de forskellige tv, og her er der masse af apps til "vores" plasma, så jeg vil også stille mig op i køen for uforstående. (der er dog ingen spil på plasma listen).
Jeg ved desværre ikke om man kan snyde sig til apps'ne.
Til top
reneAalborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2009
Sted: DK
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 13:08
Lytter interesseret med.
Til top
Fedor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Maj-2007
Sted: Sønderjylland
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 16:27
Jeg har lagt mærke til det samme. Og der står ingenting på Samsung's danske site. Kunne også meget gerne tænke mig at kunne hente apps fra Nederlandene, hvor jeg oprindeligt kommer fra. Jeg har nu skrevet en mail til Samsung, så vi må se, hvad de svarer. 
Til top
Fedor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Maj-2007
Sted: Sønderjylland
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2011 kl. 17:10
Nå, så fik jeg svaret: 

"jeg tror nu ikke du kan hente nederlandske apps til en nordisk maskine det er jo en nederlandsk maskine du skal have så "

Så tilbuddet af apps er tilsyneladende opdelt efter land/region, så vi vil ikke kunne få fat i udenlandske apps, medmindre vi køber et udenlandsk apparat, og så vil vi ikke kunne få nordiske apps. 

Men "nordiske" apps, vil det sige at vi vil kunne se svenske/norske/finske? Dem har jeg da ikke set nogen af? 

/Fedor

Til top
jsmidt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2006
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 23:47
Du kan evt "hacke" fjernsynet -søg på hotel mode hack og din model -min er selv hacket til uk -dog uden stor værdi (troede man kunne hacke til us og derved få netflix til at virke,men us er åbenbart en hel anden model for det fremgår ikke i oversigten.

/jesper
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2011 kl. 09:53
hvis man opdatere c7705, får den så samme software som de nye samsung tv, eller hænger vi stadig fast i det gamle?

Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 09:47
Der kommer snart mange flere apps i DK. Flere danske selskaber har først påbegyndt udviklingen af diverse apps. 
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 10:55
I kan vel bare ændre Static dns ligesom på boxee, gå ind på jeres router og ændre dem, men kan gratis prøve det i en uge, eller købe det for et år af gangen, her http://unblock-us.com/... det skide smart og virker hos mig på mine computer osv...
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2011 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af BaSsE_- BaSsE_- skrev:

I kan vel bare ændre Static dns ligesom på boxee, gå ind på jeres router og ændre dem, men kan gratis prøve det i en uge, eller købe det for et år af gangen, her http://unblock-us.com/... det skide smart og virker hos mig på mine computer osv...

Din ide vil kun virke hvis de geografiske restriktioner defineres ud fra placeringen af din DNS resolver. I øvrigt kan man sagtens finde en USA-baseret DNS resolver uden at betale 50$ om året (det er et totalt ripoff af kunderne, da firmaet stort set intet leverer for de 50$).

Normalt checkes på geolocation af din egen IP adresse, og så hjælper DNS tricket ikke. Kun VPN forbindelser vil kunne klare den situation.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
frisendahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-August-2008
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2011 kl. 11:44
Hej
Der er da kommet 2 nye, der er brugbare: yousee cinema og sf film.
For mange canal digital satkunder vil det da være et udmærket tiltag.
Så app`s kan da godt bruges til noget.

mvh
john hansen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu