|
Problemer med specielt EA spil servere |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG
Guld medlem Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Emne: Problemer med specielt EA spil servere Sendt: 17-Maj-2011 kl. 09:15 |
Hej folkens, smadrer snart min PS3....
Fået ny TDC router, SAGEM halløj, ikke så meget styr på det.
Inden PS3 server probs gik EA spil meget tit ned, jeg røg offline. Spille et stykke tid på FIFA, Madden og BF2 osv og så smutter jeg af.
Når jeg tester i indstillinger skriver den så:
< name=Generator ="Microsoft Safe">
.ExternalClass .ecxhmmessage P
{padding:0px;}
.ExternalClass body.ecxhmmessage
{font-size:10pt;font-family:Tahoma;}
routeren i brug understøtter muligvis ikke IP fragmenter og kommunikationsegenskaber
Så ringede jeg til TDC og fik lidt instrukser i at åbne porte osv og kiggede på tidligere tråde i dette fremragende forum. En herinde fra slog UPNP fra på router og PS3 og det hjalp. Hjalp bare ikke her...
Set på youtube og flere steder og bliver bare forvirret... købte for et stykke tid siden sådan et par homeplugs eller hvad de hedder til stik kontakten, håbede det virkede. Sønnike har en PS3 på hans værelse der også kører på det trødløse uden homeplugs og han har ikke problemer og indstillinger er de samme....
Er der en der kan hjælpe med SIMPLE indstillings guidelines, spiller næsten kun EA spil så jeg bliver snart voldelig...
Øl til den der kan afhjælpe |
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
jan160674
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 10:19 |
Har du den TDC router der er forberedt til HOME trio? Altså med stik til tlf, tv etc.
Jeg har åbnet porte selv på min TDC router, det kører forholdsvis fint. Er røget af 1 gang siden det startede op igen. Jeg brugte TDCs egen guide, google TDC portforward så burde du finde den.
Jeg har ikke slået UPNP fra. Derved burde den også åbne den også selv de nødvendige porte. For jeg kunne se den i FIFA selv åbnede noget på routeren selvom jeg havde åbnet de porte manualen giver.
|
|
ANGUSYOUNG
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 10:46 |
Hej Jan, vi må sgu finde ud af en gang FIFA 11 nu det er oppe igen :-) bette1974....
Var inde og rode med det port halløj, men så det med UPNP..en del nemmere. Fin nok instruktion fra TDC kiggede på den i aftes, men slet ikke med på hvilke og hvordan der skal åbnes... tror vi har den samme TDC satan.
Kunne du evt sende my screen dump til mig i en personlig besked? langt fra med på hvad jeg nøjagtig skal gøre. Bevæger mig på meget dybt vand :-)
|
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 11:00 |
Hvis den bare smider dig af helt tilfældigt, kan du evt. prøve at deaktivere media server på din PS3- det har før virke for mig.
Men generelt set er PS3 noget være goat fukk på det punkt.. |
|
ANGUSYOUNG
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 11:02 |
done that Steff og virker ikke.... men takker
|
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 11:12 |
Så begynd at stir ondt på din PS indtil den overgiver sig
|
|
ANGUSYOUNG
Sendt: 17-Maj-2011 kl. 11:32 |
stirrer jeg mere smelter den....
|
|
|
jan160674
Sendt: 18-Maj-2011 kl. 11:23 |
Jeg vil gerne skrive PM hvis jeg vidste præcis hvad jeg skulle råde dig til:) Men ryger du af PSN, eller kun EA serveren, eller mister den helt netforbindelsen? Jeg har nemlig sjældent problemer med EA serveren, men jeg ryger af og til af PSN, og derved også af EA serverne.
Men jeg kan absolut ikke lave en bedre beskrivelse til dig en TDC;
Jeg forwardede de porte der nævnes i FIFA manualen, som beskrevet i TDC guiden. Jeg kan så se at der på min routeropsætning under lan-servere, nogen gange står "ea-tunnel" under de port forwards jeg selv har lavet. Så den ligesom selv får åbnet nogle porte også (og for at det er muligt mener jeg UPNP skal være sat til).
Men er du lykkedes med at tildele din PS3 en fast adresse, som der beskrives i step1 på TDC guiden; http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20567
Hvis du har spg. til specifikke punkter i guiden så skrive gerne PM.
|
|
ANGUSYOUNG
Sendt: 19-Maj-2011 kl. 09:46 |
tak mester, ser lige på det og skriver til dig, slet ikke styr på det :-) |
|
|
jan160674
Sendt: 25-Maj-2011 kl. 09:24 |
Nu har jeg så selv fået problemer i FIFA, den låser ligesom når den skal sætte en online kamp op. Venter jeg rigtigt længe kan jeg så gå ud i menuen, men det sker så igen næste kamp. Jeg bliver så nødt til at afslutte spillet, gå i menu, vælge test internet. Så kan jeg gå ind igen og få en kamp igang.
Kan ikke finde ud af om det er EA servere eller mit net der driller. Så måske er min opsætning ikke så god alligevel.
|
|
ANGUSYOUNG
Sendt: 25-Maj-2011 kl. 09:55 |
Hej Jan, oprettet en "manuel" IP adresse kun til MIN PS3 eller hvad det nu hedder. Det har hjulpet. Ryger da af nu og her, men slet ikke så meget som før :-) brugte igen TDC vildledningen og det virkede vist....
|
|
|
jan160674
Sendt: 25-Maj-2011 kl. 14:50 |
Super, jeg ryger som sådan heller ikke af. Men den dør bar midt i søgningen efter en modstander. Nå men så må vi få en kamp en dag. Når jeg får invites til kamp er der sjældent problemer, og kampene kører fint, når den ellers først kommer igang.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |