|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stone09 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 18-Maj-2011 kl. 19:27 |
Har købt et Samsung Tv med Model code LE32C530F1WXXC
Og vi har tv signal fra Yousse
Og nu kan jeg ikk komme til at indsætte mit netværks id som her på Fyn er 420
er det fordi det ikke er klar til det danske Yousee kabel net, altså sige det er et nordisk TV jeg har købt kan det over hovedet komme til at virke på mit Yousee
Købt i Fleggaard hvad synes i jeg skal gøre
Mvh
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
En søgning giver hits på det modelnummer i Østeruropa, så nej det er ikke en Nordisk model. Når søgningen bler markeret som dansk, var der ingen hits. Redigeret af Radiomanden - 18-Maj-2011 kl. 19:38 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Returner TV'et hvis det er en mulighed. Eller anskaf YS PVR recorder box
![]() |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
Du har 14. dages retturret, hvis det er købt på nettet.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
Sidder og tænker på, at jeg egang gjorde mit samsung tv fra nordisk til eu. http://forum.recordere.dk/uploads/27450/Sortering_af_digitale_kanaler_på_Samsung_TV.jpg Kan dette mon ikke gøres den anden vej?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |