|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Rasmusm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 20-Maj-2011 kl. 19:18 |
Hey der ude :-)
Jeg har et ret gammelt tv.. Ja ser ik særlig meget tv i tiden så det virker fint til mig.. Det er et B&O beovision l4500, men jeg har os en ældre dvd afspiller som jeg har prøvet at sætte til.. Men uden held, det ska bare om bag i scart stikket, men det er somom at man ikke kan trykke på AV på fjernbetjeningen, der sker ik en snus :s Så hvordan hulen kan jeg afspille dvder? Hvis det over hovedet er muligt Mvh Rasmus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
På B&O er det anderledes, der er en Funktions knap, og man vælger med piletasterne. Mere ved jeg ikke lige omkring det. Det fabrikat er lidt specielt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
På alle andre TV fra den periode, skiftede TV'et automatisk til AV når afspilleren blev startet. Det skete via en strøm i scartkabelet. Prøv et andet kabel - så måske...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Okay, det må jeg lige prøve så :) tak
|
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
hej prøve at kigge i bruger vejledning http://www.bang-olufsen.dk/UserFiles/File/ug/singles/BeoVision2502-2802_UK.pdf
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kigger lige, kan det passe at jeg ska tryk vtape for at få gang i dvd'en så?
Det fordi jeg har ik min dvd afspiller lige her den er stadig der hjemme hos mutter :p men regner med at hente den i dag så må jeg lige få prøvet lidt forskelligt.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det lyder meget sansynligt, det var jo det man brugte Scart til dengang, spørgsmålet er så, er der så kun Composite i Scart, eller er der også RGB.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Hey igen
Nu fik jeg gang i den, eller dvs. jeg fik et billede op på skærmen. Men billedet står ik stille, det bevæger sig til højre og bliver bare ved. Hvis feks jeg står på tv3 som os er kanal nr 3 så kommer billedet op men køre mod højre, jeg får dog stadig lyden fra tv3 ? Har prøvet at søge efter en kanal hvor billedet står stille, men den finder ingen.. Hva tror i jeg kan gøre?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Kører du composite, eller RGB ud af DVD afspilleren? Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis jeg skal være ærlig så ved jeg det ik.. Hvordan kan jeg finde ud af det?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
DVD'ens menu. For mig at se lyder det som om den smider et RGB billede ind oveni tunerens eget. Se om ike du kan vælge en "tom kanal" (sne) inden du sætter DVD'en til. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, det undersøger jeg lige i morgen :) tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |