|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() Sendt: 24-Maj-2011 kl. 21:53 |
Hej.
Jeg har i forvejen en yousee boks uden Harddisk som jeg er lidt træt af , mere fordi den "fryser" tit hvor man skal genstarte den, og samtidig kunne jeg godt tænke mig at man kunne optage i Hd, kan jeg ikke nu med min ældre samsung optager som virkelig har dårligt tv signal igennem sig når man optager, ja selv fruen siger den er elendig
![]() Er der nogle der ved om kvaliteten er blevet bedre via tv signalet ( har yousee)
Kan en BD-D8500 bruge funktionen "start forfra" ligesom yousee boksen ????
Kan man via BD-D8500 leje film med cinema ??? ( er vel yousee så er vel et nej? )
Når vi lejer film via cinema så hakker yousee boksen en del nogle gange , yousee oplyser det er fordi alt udstyr skal stå minimum 30-35 cm væk fra yousee boksen, altså gælder ps3, højtalere , osv.. alt faktisk, så mon Denne BD-D8500 kan løse dette problem hvis den altså kan leje film
![]() Samsung BD-D8500 http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/blu-rayhdd-optager/samsung_bd-d8500_blu-ray-m-hdd-optager.htm
Takker for forhåbenlig nogle gode svar.
Mvh Skyeagle Redigeret af skyeagle - 24-Maj-2011 kl. 22:10 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
BD-D8500 er identisk med BD-D8200 pånær harddisk størrelse, så prøv også at se i BD-D8200 trådene. Den har ikke "start forfra", men man må nøjes med "time shift".
Leje film kan man med "SF Anytime" og yousee kommer måske også. Og TV signalet er utrolig flot på DVB-C, har godt nok Stofa, men det burde være det samme hvis ellers signalet er ok.
Og jeg har ikke oplevet forstyrrelse fra andet udstyr, lyder mere som en dårlig undskyldning fra yousee.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
skyeagle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
![]() |
1000 tak for svaret steen
![]() |
|
![]() |
|
Ash ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2011 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej
JEg har også en boks fra Yousee, men ikke særlig længe endnu. Den har dog harddisk. Jeg har også haft problemer med, at boksen fryser, hvilket så kræver genstart. Det kedelige ved den genstart er så, at der går op til en halv time eller mere inden boksen er fuldt opdateret igen. Dvs. at du ikke kan se en ordentlig programoversigt eller leje film fra Cinema i dette tidsrum. Jeg havde store problemer med min første boks fra Yousee, men den efterfølgende synes ikke stort bedre. Forinden ombytning af boksen, så havde jeg en teknikker ude. Han kunne ikke finde fejl i signalet eller andre ting herhjemme. Mit antennekabel har dog ferit-ender og er ikke mere end 10 meter som anbefalet ad Yousee, så der kunne de ikke sætte en finger. Desuden hakkede den første boks dog mere end den anden, hvilket meget vel kan betyde, at der er fejl i signalet, men teknikeren kunne jo ikke finde nogen fejl efter mange analyser på signalet og forskellige udelukkelsesmetoder. I den efterfølgende boks har der også ofte været fejl i programoversigten, hvilken slet ikke stemte overens med de oversigter, der var til at finde på nettet. Det kunne altså resultere i, at du kunne optage et program, hvorefter du fandt ud af, at det slet ikke var det program eller film, der var angivet i Yousee boksen. Alt i alt har jeg været rigtigt træt af Yousee's løsning mange gange og har kunnet kaste boksen laaaangt væk. Nå, men har nu også haft en Samsung BDD8500N. Min anmeldelse kommer her: Jeg glædede mig meget til at købe og få afprøvet Samsungs nye generation af HD-optager – generation D. Nu med 2 tuner og med 3D-understøttelse allerede i 8500 udgaven. Desuden kan den også købes med helt op til 1000 Gb, hvilket så reelt set ikke helt er 1000 Gb, men det samme kender vi jo til, når vi køber ny HD til computeren. Jeg har egentlig aldrig forstået, hvorfor C-udgaven skulle begrænses med kun en tuner, da Samsung tidligere har lanceret andre HD-optagere med to tunere (SMT-H3126). Det virker som en helt absurd disposition, der distancerede sig langt fra forbrugernes behov. Nuvel – Det er der rådet bod på med D generationen, da man så både kan afspille sine optagede Tv-udsendelser samtidig med, at man optager en anden – og det virker også i praksis. Selvfølgelig kan det også hjælpe dem, hvis Tv-apparat ikke understøttet DVB-T eller DVB-C, da de som ved C-generationen ikke kun er begrænset til at se, hvad de optager igennem den enkelte tuner. Det giver flere muligheder og begrænser ikke. Det hele er pakket flot ind i et altid flot design fra Samsung. Det er stort set også, hvad der er godt at sige om D-generationen. Hér tager jeg det for en selvfølge, at det optiske drev fungerer hurtigt, pålideligt og understøtter et væld af video- og lydformater. I en boks i denne prisklasse burde det ikke imponere og det synes da også fungere upåklageligt. Med Smart Hub funktionen har du mulighed for at gå på Youtube, se online film, downloade applikationer og meget andet. Du kan anvende fjernbetjeningens tal som en klassisk mobiltelefon og derved skrive bogstaver, der øger dine muligheder for navigation på boksens Internet og andre funktioner. Selv foretrækker jeg dog langt hellere computerens muligheder og hurtighed frem for denne lidt primitive form for integration af en Tv-boks med Internettet. Hvorfor kører Trabant, når man har en Ferrari i baghaven. Når man benytter Tv-guiden til at bladre igennem Tv-kanaler og udsendelser, så kan boksen ikke vise billede eller afspille lyd fra det bagvedliggende Tv-program samtidig. Kun via det analoge net. Det skaber stor forundring. Det formår tidligere bokse fra Samsung og her tænker jeg igen på SMT-H3126. Du kan altså ikke sidde og se nyhederne, samtidig med at du surfer omkring i programguiden for at tjekke aftenens udbud af Tv-programmer. Du får i stedet lov til hele tiden, at se en cirkelformet animation i øverste venstre hjørne – dér hvor fjernsynsbilledet egentlig burde have været. Troede ellers vi levede i den digitale tidsalder, men igen distancerer Samsung sig som tidligere fra forbrugerens behov. Det virker igen absurd, især fordi Samsung support i Danmark ikke kan begrunde denne disposition og selv udtrykker forundring. De ved heller ikke, hvorvidt der kommer en firmware opdatering på et senere tidspunkt, der kan fjerne denne begrænsning. Enten fortæller det om en organisation, hvor kommunikationen imellem de centrale og decentrale led ikke eksisterer. Ellers må man jo antage, at Samsung ikke kan begrunde, hvorfor de handler som de gør. Sidstnævnte virker dog endnu mere absurd. Man må da formode, at der altid ligger et motiv bag handlinger – uanset, hvad motiverne så måtte være. En af de vigtigste ting imellem afsender (pt. Samsung) og modtager (forbruger) er, at produkterne testes grundigt og flere gange på målgruppen inden lancering. Meget tyder på, at dette meget betydningsfulde punkt er glemt eller meget underprioriteret i den proces D-generation har været igennem. Der er dog taget højde for visse begrænsninger i forhold til C-generationen, men alt i alt tyder meget på, at det desværre og igen er en lidt sjusket og uigennemtænkt løsning – især ud fra de manglende handlegrunde, der i det mindste kan give os en forståelse af, hvorfor produktet nu engang fremstår som det gør. ’Sorry’ Samsung, men havde forventet mig, at perfektionismen gik op i en højere enhed og detaljeringsgrad. Det skuffer meget og græder på Jeres vegne i mine forventningers lys. Menu systemets opbygning er af altafgørende prioritet, da det i sidste ende betinger forbrugerens muligheder og hele oplevelsen af, hvad produktet kan. Det er langt fra altid særligt intuitivt og i flere tilfælde har menu systemet tilsyneladende helt nytteløse ’dead ends’. En større forståelse for semiotikken og allerede veletableret ’scripts’ kunne munde ud i en meget mere logisk og intuitiv navigation i menuerne, men i stedet sidder man og bliver irriteret over, hvordan man bliver begrænset og hvor meget tid det kræver. Når man bevæger sig ind i menupunkter, der har relation til Internettet, så begynder maskinen helt uden tilladelse, at proppe og begrænse harddiskens kapacitet med alle mulige applikationer. Første gang denne automatiske opdatering sker, så tager det sin tid – selv med en 20 Mbit forbindelse. Til sidst bliver man faktisk i tvivl om, hvorvidt boksen er frosset fast. Sidenhen opdagede jeg dog, at harddiskens indhold havde ændret sig til 123 Mb ud af i alt 475 Mb – vel at mærke uden andet indhold. Det er altså en betydelig del boksen henter fra nettet og forklarer derfor, hvorfor boksen tilsyneladende var ’frosset fast’ så længe. Du kan selvfølgelig og ikke særligt intuitivt slette disse applikationer bagefter, men hver gang du bevæger dig ind i disse menuer vil boksen igen begynde downloade applikationer uden du bliver spurgt til, hvorvidt du ønsker denne opdatering, bare ønsker benytte dig af de allerede installerede applikationer eller, hvilke applikationer du er interesseret i at downloade. Det virker meget deterministisk. Tænk på, hvordan din harddisk på computeren til sidst ville se ud, hvis computeren uhæmmet begyndte at downloade alle mulige applikationer hver gang du gik på Internettet og du efterfølgende skulle bruge tid på at slette det eller i det hele taget skulle bruge tid på at downloade det og ville begrænse dig i, hvad du ellers måttet have af hensigter. Nu sidder jeg så med en harddisk på BDD8500N, hvor næsten 1/5 af HD’ens kapacitet er fyldt med indhold fra Internettet. Har haft fat i Samsung support for at forklare mig, hvordan jeg fik fjernet det, men det er deraf kun lykkedes af fjerne en smule. Har ellers været hele menusystemet igennem flere gange, men det er endnu ikke lykkedes at gennemskue, hvordan jeg får fjernet det sidste indhold fra Internettet. De downloadede applikationer ligger nu i en form for mellemniveau på skærmen, hvor den gængse gule C-redigerings funktion ikke eksisterer. Tidligere blev applikationerne downloadet til underniveauet, hvor denne redigeringstilstand var mulig, men hvordan applikationerne nu er kommet dertil, ved jeg ikke og har ikke haft indflydelse på det, da det hele skete automatisk. Dertil hjælper det heller ikke, at formatere HD’en, da denne funktion kun fjerner optagede programmer eller film. Igen virker det meget deterministisk og begrænsende, at du med sådan en formatering er tvunget til at beholde indhold fra Internettet. Det kan selvfølgelig også være hensigtsmæssigt, da man så ikke er tvunget til, at bruge tid på at downloade dette indhold igen. Men når jeg nu ikke er interesseret i dette indhold, så kan jeg ikke engang vælge imellem forskellige former for formateringer, hvor jeg fjerner alt indhold – også det hentet fra Internettet. Altså lancerer Samsung hermed en ny forståelse af, hvad det vil sige, at formatere sin HD og opfinder nye ’scripts’, der igen distancerer sig fra alt det vi allerede kender og som er blevet en veletableret del af vores forståelse og intuition af, hvordan vi gebærder os i tekniske sammenhænge. I denne sammenhæng henter jeg min forforståelse fra computeren, hvor en formatering af harddisken altid har betydet en fuldstændig rydning af alle data på det pågældende drev. Selvom andre ofte beskriver mig som meget tålmodig, så har jeg nu opgivet finde frem til, hvordan jeg sletter indholdet fra Internettet. Jeg synes heller ikke, at min anvendelse af bokses skal betinges af konstant henvendelse til Samsung Support. Faktisk en situation jeg meget sjældent har befundet mig i. Har siden 13-14 års alderen bygget mine egne computere og andres computere, sammen med et utal af andre elektroniske dimser. I øvrigt tog det også Samsung mail support 4 dage at svare meget kort (under en linje) på et spørgsmål ud af flere stillede. Så benyt dig hellere af den telefoniske support end mailsupporten. Der findes en nyere firmware på nettet, men her fremgår det ikke, hvilke ændringer og forhåbentlig forbedringer den ændrer i forhold til den tidligere og boksens nuværende version. Boksen firmware opdateres dog let f.eks. via USB. Så langt tilbage som jeg husker, så har jeg dog altid kunnet finde beskrivelser til opdateringer – om det så har omhandlet bios opdateringer til computeren eller opdateringer til Diablo fra Blizzard entertainment. Hvis denne beskrivelse på firmware opdateringen findes på Samsungs hjemmeside, så er den i hvert fald lige så godt gemt som funktionen til at slette Internetindholdet på HD-boksen. Igen har Samsung tilsyneladende en helt anden opfattelse af legitimering af handlegrunde og dialog med forbrugerne i forsøget på samarbejde omkring optimal udvikling eller også er de bare rigtigt gode til at gemme alt væk, hvad der ellers måtte opleves som relevant. Nu forstår jeg igen meget tydeligere, hvorfor min gamle Samsung mobil stadig ligger dybt begravet i en flyttekasse i kælderen og jeg aldrig siden har overvejet købe en mobiltelefon fra Samsung igen. Så langt når denne boks dog ikke, men nøjes med at levere den tilbage til forretningen. Synes mine kr. 4000 er givet dårligt ud på at sidde og Beta-teste et produkt. Føler jeg har spildt min tid og blevet skuffet. Nøjes med at holde mig til mit 4. fjernsyn fra Samsung, mit Samsung køleskab og Samsung monitor, hvor daglig navigering i uhensigtsmæssige menusystemer ikke har så stor betydning for min oplevelsen af produktet og dets funktionalitet. Designmæssigt og teknisk udmærker Samsung sig, men desværre synes Deres akilleshæl stadig være uhensigtsmæssigt software og menusystemer, hvilket synes at kunne begrundes i en mangelfuld dialog og åbenhed i forhold til den kæmpe ressource målgruppen i sin genstand er. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Ash.
1000 tak for din meget grundige anmeldelse/ egne erfaringer med BD-D8500, jeg vil nu gå lidt i tænkeboks og undersøge nærmere om denne BD-D8500 , fordi efter hvad du skriver , så har jeg ikke ligefrem lyst til at købe den med så "mange" fejl i mine øjne også.
Lyder som om at Samsung virkelig har nogle ting at arbejde med og gøre bedre.
igen tak for din lange beskrivelse.
Andre er velkommen til komme med flere indput, især hvis i selv har produktet.
Mvh Skyeagle
![]() |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() |
Ash er måske lidt hård i betragtningerne, men han har ret på mange punkter. Jeg sammenligner mere med sidste års model, hvor denne er en kæmpe forbedring, men stadig ikke perfekt. Men man får utrolig meget for pengene, specielt billedkvalitet, SmartTV og ikke at forglemme 3D afspilning.
Desværre tror jeg også at jeg leverer min tilbage. Jeg var gået på kompromis med kun en optagelse ad gangen og det var så ok, men jeg synes alligevel at blæseren er mere hørbar end ønsket og havde ikke forventet at BR drevet også støjer. At den så heller ikke understøtter undertekster fra TS og DVD ved afspilning fra netværket er endnu en ting, selvom det måske bliver rettet senere. Og så den manglende visning af kodet TV ved optagelse.
Hvis man ikke er så støj følsom som jeg, og ikke skal streamer TS og DVD med undertekster over netværk, mener jeg stadig at det er et super produkt.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
![]() |
|
![]() |
Ja, måske
jeg er lidt hård i mine betragtninger, men skuffelsen var mindst lige så stor.
Selvfølgelig kan jeg også bare lade være med at skrue forventningerne op – så kan
man som udgangspunkt jo aldrig blive skuffet ;-) Hmm.. Jeg føler virkelig at
BD-D8500 er ligesom en af de dér klassiske stile man fik afleveret i sidste
øjeblik og ikke havde kigget igennem for stavefejl, kommafejl, ordstilling osv.
Så dét at sidde og læse sådan en stil bliver i sidste ende ikke nogen
fornøjelse. Netop sådan jeg har det med BD-D8500. Så kan det godt være
historien og intentionerne bagved er nok så gode, men det kommer til at
forstyrre og bryde med den historie læseren får fortalt. Steen6400>>
Ja, det kunne sørme være dejligt, hvis man kunne optage flere programmer/film
på samme tid. Hmm.. Der er jo 2 tunere i, så i princippet burde den kunne
optage mindst 2 programmer på samme tid – bare fra hver sin tuner. Den formår i
hvert fald både at optage og afspille optagede film på samme tid. Så HD’en
forstår godt at multitaske. Jeg synes nu
ikke BR drevet larmede så meget igen, men måske fordi jeg havde skruet så højt
op for lyden, at det alligevel ikke var til at høre. Så da lige Band of Brothers – og det går jo
ligefrem ikke stille af sig altid ;-) He, he..
Skal man have signatur ;-) Her kommer så lidt. Samsung
UE55C7705 (gad ikke 8705, da sølvfarve ikke passer til min stue), en
tilbageleveret Samsung BD-D8500, en opsagt Samsung SMT-H3126), Måske en
kommende BD-D8900, da priserne er hurtigt faldende på bare 2 uger. Alt kan
købes for penge – det handler kun om prisen ;-)) ..og 1TB går vist lige an med
en supersugende Smart Hub – så er der
også plads til et par film eller 3 ved siden af :DD, Yousee fuldpakke (der er
visse betingelser, der bestemmer dette og står desværre ikke lige til at
ændre). |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Tja jeg har lige købt en 8900 som bekendt er der kun HD størrelse og HDMI udgang ekstra til forskel.
Jeg syntes nu den fungerer fint, jeg har lavet opsætningen og de første optagelser uden at pakke manualen ud (hader manualer) , billedkvaliteten er fremragende, men det er rigtigt at den har stjålet noget af harddisken, men det går jo nok. Jeg syntes maskinen er ok til mit brug, jeg mangler stadigvæk at udforske den noget mere.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Hej Ash
Det er noget af en anmeldelse du der har lavet ![]() Jeg vil da også give dig med hold i en del af det du skriver. Derfor vil jeg også anbefale at hvis man vil købe en sådan maskine , køb da 8200 da den kan købes for kr2499. Til den pris syntes jeg faktisk at man får rigtigt meget for pengene !! ![]() Der er selvfølgelig nogle ting der skal rettes op på og nogle af tingene kan jo rettes med div software-opdateringer !! Jeg har selv en dialog i øjeblikket med samsung angående manglende tekst på ts og mkv-filer !! Og er der andre mangler er de åbne for alt og de vil kigge på det. Så ring eller skriv og de vil prøve at gøre det bedre ! Redigeret af cccd - 27-Maj-2011 kl. 22:28 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej cccd Ha, ha.. ring eller skriv til dem *lol* Hmm..
Ja, men én 8200 understøtter da ikke 3D wa?! Ville da være lidt synd, når man
nu har et fjernsyn, der understøtter 3D ;) Ja,
men hvorfor overhovedet sende et så manglefuldt produkt på markedet. Vi taler
jo tydeligvis ikke kun om en enkelt forglemmelse eller fejl. Det kan jo ikke
undskyldes med, at det er Deres første HDD-box. Det er jo flere generationer
siden og når nu de kunne noget af det rigtige, hvorfor så ikke tage det med til
de næste generationer. Simpel adapting ville psykologien kalde det og
naturvidenskaben kalde det for simpel evolution. Det viser jo tydeligt, at der
er et eller andet rivende ravende galt. Hvad blev der lige af, at teste
produktet og justere det derefter inden den endelige lancering. Det virker dybt
uprofessionelt på mig. Mister meget respekt for sådanne halvhjertede
handlinger. Så måtte de hellere have ventet nogle måneder med at sende skidtet
på markedet - til det virkede ordentligt. I sidste ende og ikke mindst på sigt,
så bør det da netop skabe meget mere respekt og ikke mindst tillid imellem producent
og forbruger. Nå,
men jeg har nu som tidligere nævnt også talt med Samsung. Det tog dem 5 dage,
at svare tilbage på flere stillede spørgsmål - og så svarede de kun på ET af
spørgsmålene :-OO Hvis man skal gøre noget, så skal man skam gøre det
ordentligt og gennemført. Det andet pjat gider jeg heller ikke og mister igen
mere respekt og tillid. Hvis man har travlt med at besvare spørgsmål fra
kunderne, så må man hellere beklage ventetiden og så give tilstrækkelige svar
eller ligge det ud under FAQ på sitet og henvise dertil i svarene - eller lave
en ordentlig manual. Havde forinden forsøgt på FAQ, men uden held. Meget
tyder nu alligevel på, at Samsung ønsker at lave deres produkter og menuer så
simple og lette som muligt, men i forsøget på det - går det helt galt. I stedet
bliver det et eller andet paradoksalt mærkeligt kompromis i grænselandet imellem
det simple/intuitive og avancerede. Anser det som en ond ånd, der bør manes tilbage,
hvor den kommer fra. Hvis
ikke vi får muligheder for at pille, undersøge og ændre - ja, så kan det jo
heller ikke gå helt galt med brugervenligheden (vel), men i samme øjemed, så
begrænser det og fratager en masse muligheder, for os der gerne vil det, hvilket
er enormt ærgerligt. Elektronik er ikke så simpelt altid i dag, så deraf er det
selvfølgelig en udfordring, at lave noget avanceret elektronisk simpelt, så
hver mand bare lige kan benytte sig af det sådan uden videre. Synes ikke kun det er
producenternes ansvar. Det må ene og alene være producenternes ansvar, at lave
noget der i sidste ende fungerer ordentligt, men forbrugerne har også et ansvar
for at sætte sig ordentligt og tilstrækkeligt ind i tingene, hvis de ønsker
anvende den elektronik de køber. Ellers bør man måske holde sig til, at lave
kaffe på gammeldaw’s manér, hvis ikke man kan finde ud af, at trykke på knappen
*SS* Så længe producenterne sørger for, at knappen virker. Med alle de gadgets
og elektroniske muligheder, der er i dag, så kan man altså heller ikke
forvente, at det hele skal være lige så simpelt som tidligere. Det ville i
hvert fald være absurd at antage. Forbrugerne bør også lette sig fra sofaen og
følge med – for, hvordan kan man følge med uden at bevæge sig – både fysisk som
mentalt. At forsøge imødekomme en anden forholdemåde hos forbrugerne synes jo
tydeligvis ikke hensigtsmæssig. I øvrigt hjælper det jo heller ikke at proppe
alle mulige nye features ind i skidtet, hvis det alligevel ikke virker
ordentligt. Ud fra min overbevisning, så er det altså mindre hip end hap, hvilket igen på sigt kun er med til reducere respekt og tillid. Nå, men Samsung fortalte
i hvert fald mig, at de godt var klar over de påpegede mangler/fejl, selv var
forundret og i øvrigt ikke vidste fremadrettet, hvorvidt der kom en firmware,
der kunne rette op på fejlen som tidligere generationer HDD’er elelrs kunne :-OO Jeg
fik heller ikke at vide, at det var noget de ihærdigt ville arbejde videre på
at løse eller en undskyldning for at have købt katten i sækken. Det er altså
heller ikke i orden. Der røg lige den sidste smule af respekt, tillid og ikke
mindst håb. Nogen har engang fortalt mig, at når man har mistet håbet – så har
man mistet alt. cccd
– Så alt i alt vil jeg mene, at ord er en ting - handling er en helt anden ;) |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() |
Jeg ved ikke helt hvad du havde forventet, jeg syntes produktet fungerer ganske glinrende, afhængig af hvad man skal bruge det til, Jeg bruger det kun til optage og se Blue ray på, alt det andet kun lejlighedsvis, det er rigtigt at nogle af menuerne roder lidt, men det er dog kun tilvænning, jeg har stadigvæk ikke haft brug for manualen, så de fleste kan vel betjene den.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, BD-D8200 understøtter 3D. Den eneste forskel på 8200 og 8500 er harddisk størrelsen.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |