|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 29-Maj-2011 kl. 18:07 |
Hej
Jeg er blevet bedt om at undersøge markedet for en bærbar, for en kammerat. Den skal være i størrelsen omkring 12-14", og skal bruges til alm. surf, word, mail, musik, billeder osv. Der bliver indtil videre kun spillet Facebook-spil, men jeg kunne godt forestille mig at der med tiden bliver spillet lidt mere krævende spil. Jeg har fundet denne: http://www.dustinhome.dk/pd_5010596999.aspx Ser den ikke ok ud, med Core i5, 4 GB ram osv.? Hvad med grafikkortet, er det i orden? Kan andre gøre det bedre? Budgettet hedder max. 5000 kr., men kan nok godt hæves til 6000,- Hvis den rigtige maskine kommer på banen. På forhånd tak |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Grafikkortet går an. Den ser fornuftig ud
|
|
![]() |
|
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Tak for svar
Kender du til en anden, der kunne være bedre? Hvordan sammenligner man egentlig grafikkort? Jeg synes det er lidt af en jungle. |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Jeg har ingen i idéer lige nu. Men Ja det er en jungel. Prøv at Google grafikkort test
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fandt denne:
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html Virker faktisk til at være brugbar |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Jeg har en kammerat der har den maskine der! Den kører sgu fint
![]() |
|
|
|
![]() |
|
martinjo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2011 Sted: Kolding Status: Offline Point: 5 |
![]() |
http://www.asus.dk/Notebooks/Superior_Mobility/U36JC/#overview den nye er ikke særligt dyr
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for forslag
Kan du sige hvor den adskiller sig fra den jeg linkede til? Jeg har hurtigt skimmet specsene, men kan ikke få øje på det... |
|
/zemo/
|
|
![]() |
|
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Så også, at Expert annoncerer i deres brochüre for b. la 3 forskellige Asus-maskiner i prisklassen 4000-5000 kr.
F. eks denne:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |