Hej gutter!
Jeg har pt. et aldrende Sony 40W2000 stående i min stue, som nu vist får lov at flytte ind i soveværelset.
Derfor har jeg kigget lidt på et nyt tv til stuen, og håber måske ikke på et endeligt svar her, men al input er meget velkommen!
Da jeg købte mit gamle tv for en del år siden for en rimelig høj pris, gjorde jeg en masse research og læste en hulens masse tests osv, men det kender I sikkert alt til herinde. :)
I må endelig sige til hvis I har nogle bud på andre TV end Samsung C6705 - som jeg hovedsageligt er landet på pga disse:
- Jeg har set Samsung 6 Series tv i nogle butikker og synes kvaliteten er absolut fremragende (dog var det med tegnefilm eller lignende på skærmene som bekendt altid er pænere end almindelige tv optagelser)
- Trådløst internet (rent og skær pga 6005 bruger kabel (?) vil jeg gerne betale 400-500 kr ekstra for trådløs adgang)
- Jeg har endnu ikke set et nyere dårligt Samsung TV (dog har jeg heller ikke fulgt markedet så meget)
- Jeg har ikke brug for 3D - og kommer nok heller ikke til det i de næste mange år.
Vedrørende LCD/LED/Plasma, har jeg ikke andet bag mig end at jeg prøver at holde mig fra Plasma skærme da jeg har set nogle venners ret dårlige TV (efter min mening)
Vedrørende LCD/LED er jeg helt blank og tager meget gerne imod input!
Skærmen skal hovedsageligt bruges til:
- PS3 - DVD/Spil/Blu-Ray (1080p)
- Digital kabel TV
Mht Samsungs konkurrenter ser jeg egentligt kun LG som noget der kunne skifte mit valg da jeg boycutter Sony pga deres seneste hjerneblødninger med at sagsøge alt og alle og fjerne features fra vores PS3 konsoller post-køb.
Prismæssigt ligger jeg som sådan mellem ?~8000kr.
Umiddelbart lyder det måske som om det bliver C6005 / C6705 / LE530N / ????
Håber nogen får lyst til at komme med noget input. :)
Redigeret af Irvy - 31-Maj-2011 kl. 22:10