|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() Sendt: 05-Juni-2011 kl. 09:54 |
Når jeg vil se de billeder i Firefox, jeg har uploadet til Windows Live's Sky Drive og sætter den til at vise diasshow, vil den ikke vise billederne og jeg får en meddelelse på skærmen: "Dette element ser ud til at mangle". I Internet Explorer 8 fungerer det fint nok. Hvad skal der til, for at vise billeder i Firefox?
Det bliver jo snart sådan, at man kun kan benytte Windows 7 eller højere, og Internet Explorer 9, eller højere. At smide Windows Vista Business på maskinen, har jeg overvejet - men det er vist kun en stakket frist, da den næste Internet Explorer kun kan benyttes på Windows 7. Der er ellers ingen problemer med billederne, da jeg godt kan hente dem igen fra Windows Live, via Firefox, og få dem vist i mit billedbehandlingsprogram, "Microsoft Digital Image 2006 Standard Edition. Vista'en var på maskinen, da jeg købte den. Før den blev hevet af disken og XP lagt på, blev den overført til CD, i tilfælde af, at jeg skulle få lyst til at prøve den. |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det er formentlig et tillægsprogram i Firefox eller en indstilling i Firefox som blokerer. Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand og se om du så har problemet. (Luk først Firefox helt ned. Åbn så Firefox i fejlsikret tilstand ved at holde Shift nede mens du trykker på Firefox-programikonet).
Du kan måske få mere hjælp i Mozilla Danmarks Firefox-forum. http://forum.mozilladanmark.dk/index.php |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
ja windows live bruger silverlight (microsofts pendant til flash) - så det skal selvfølgelig installeres som plugin på firefox for at du kan anvende det..
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Takker for hjælpen, Vilhelm! Jeg satte den til standardindstillinger, så nu kan billederne også visesi "Ildræven"!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Slet venligst dette tomme indlæg!!
Redigeret af turbo2 - 05-Juni-2011 kl. 11:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |