recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows Live og Firefox...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketWindows Live og Firefox...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Direkte link til dette indlæg Emne: Windows Live og Firefox...
    Sendt: 05-Juni-2011 kl. 09:54
Når jeg vil se de billeder i Firefox, jeg har uploadet til Windows Live's Sky Drive og sætter den til at vise diasshow, vil den ikke vise billederne og jeg får en meddelelse på skærmen: "Dette element ser ud til at mangle". I Internet Explorer 8 fungerer det fint nok. Hvad skal der til, for at vise billeder i Firefox?

Det bliver jo snart sådan, at man kun kan benytte Windows 7 eller højere, og Internet Explorer 9, eller højere. At smide Windows Vista Business på maskinen, har jeg overvejet - men det er vist kun en stakket frist, da den næste Internet Explorer kun kan benyttes på Windows 7.

Der er ellers ingen problemer med billederne, da jeg godt kan hente dem igen fra Windows Live, via Firefox, og få dem vist i mit billedbehandlingsprogram, "Microsoft Digital Image 2006 Standard Edition.

Vista'en var på maskinen, da jeg købte den. Før den blev hevet af disken og XP lagt på, blev den overført til CD, i tilfælde af, at jeg skulle få lyst til at prøve den.
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2011 kl. 10:45
Det er formentlig et tillægsprogram i Firefox eller en indstilling i Firefox som blokerer. Prøv at starte Firefox i fejlsikret tilstand og se om du så har problemet. (Luk først Firefox helt ned. Åbn så Firefox i fejlsikret tilstand ved at holde Shift nede mens du trykker på Firefox-programikonet).

Du kan måske få mere hjælp i Mozilla Danmarks Firefox-forum. http://forum.mozilladanmark.dk/index.php
Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2011 kl. 10:57
ja windows live bruger silverlight (microsofts pendant til flash) - så det skal selvfølgelig installeres som plugin på firefox for at du kan anvende det..
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2011 kl. 10:58
Takker for hjælpen, Vilhelm! Jeg satte den til standardindstillinger, så nu kan billederne også visesi "Ildræven"!Thumbs Up
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2011 kl. 11:04
Slet venligst dette tomme indlæg!!

Redigeret af turbo2 - 05-Juni-2011 kl. 11:09
Til top

Besvar Besvar