|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 03-Juni-2011 kl. 23:13 |
|
....mange har ønsket sig en lille S5'er til køkken, badeværelse, børneværelse osv. - nu tyder meget på, at bønnerne er blevet hørt. En S3'er (foreløbig kaldet Play:3 i de papirer Sonos har indsendt til de amerikanske godkendelsesmyndigheder) skulle være klar i oktober - gid den også kan køre på en batteripakke a la Pure, så den bliver helt trådløs:
/kris
Redigeret af kris - 05-Juni-2011 kl. 22:23 |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
Meier ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
Yihaaa:-) Nyt grej coming up. Mangler nu mest en batteridrevet til at tage med i haven mv.
|
||
------
Mvh Kasper |
||
![]() |
||
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Engadget har også fanget nyheden og havde billeder af den nye enhed, som desværre ikke får batteridrift, hvilket jeg ellers havde glædet mig til.
Kan ikke lige finde den på Engadget, men der er også billeder her:
Nu mangler vi bare nogle danske musikservices, så Sonos kan få sit helt store gennembrud herhjemme.
|
||
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Jeg gætter på at den er skrabet for den indbyggede server, og således ikke kan være den eneste afspiller i systemet, men kræver at der er en ZP eller S5 tilstede.
Det kan spare en del på materialekostprisen.
Side fem i det her dokument underbygger min teori: https://fjallfoss.fcc.gov/eas/GetApplicationAttachment.html?id=1477198
Edit: Det er da iøvrigt glædeligt at de udvider sortimentet :-) . Den bliver 27*16*13 cm stor. Redigeret af Muele - 07-Juni-2011 kl. 09:52 |
||
![]() |
||
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Muligvis, men så giver det ikke mening at der på billederne er sat netværksledning i den.. der skal jo kun bruges netværksledning til den enhed som skal fungere som "Server" for hele ens setup..
|
||
BaaaaaH
|
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Nå, nu har de vist lukket af for adgangen til rapporten.
Men jeg tror ikke at man skal tage netværksledningerne mere alvorligt end som så. Det er jo bare en illustration.
Jeg synes også at navnet understøtter min teori. Hvis det bare var en lille S5 med færre højtalere, ville de vl kalde den S3 og ikke Play:3? Misforstå mig ikke. Jeg synes det er godt at de drosler hardwaren, hvis det betyder at detail-prisen afspejler det (og den alligevel virker ligesågodt som de andre enheder).
Tænk hvis den fik en udsalgspris under 2000kr-mærket. Så tror jeg den ville finde vej til mangen et børneværelse, køkken og kontor i hjem, hvor der allerede var et Sonos-setup.
Vi får se når den kommer. :)
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
|
Illustration? Jeg syntes det ligner et "spionfoto" fra FCC's laboratorium. Jeg har nu svært ved at forestille mig at de skulle lave et produkt, der er anderledes i opsætningen end deres andre produkter. De prøver jo af al magt, at gøre det så simpelt som muligt. Time will show... J |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Blank ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
|
Selvom det er en prototype, så har jeg svært ved at se hvorfor at evt. wifi ikke skulle være aktiveret..
vil skyde på at selve CPU boardet er det samme board som der sidder i alle deres enheder, eller ihvertfald meget tæt på.. Det gør det meget billigere for dem at producere store mængder af samme kort, fremfor at have 3-4 forskellige CPU boards. Så mon ikke at WiFi fungere helt fint. Jeg vil hellere tro at de med navnet Play:3 byder op til at enheden kan kører selvstændigt, uden om zonerne, så f.eks at du kan tage den med hjem til vennerne, og hurtigt og nemt afspille musik via. eksempelvis AirPlay, uden at den skal sættes op enten via andre zoner, eller via netværksledning. men tror stadig at produktet også kan fungere som en zone, som vi kender det fra S5..
Redigeret af Blank - 09-Juni-2011 kl. 11:44 |
||
BaaaaaH
|
||
![]() |
||
![]() |
|
men udover det.. hvis prisen er rigtig, kunne man lave en fedt 5.1/7.1 surround system hvis de kom med en controller med HDMI indgang eller 7.1 Phono indgang.
S5 ville også være rigtig lækker til et surround sæt..
|
||
BaaaaaH
|
||
![]() |
||
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
|
Ejer en Squeezebox Radio med batteri-pack, og hvis den ellers ikke fucker forbindelsen til wifi, så har jeg haft den med på terassen i 7-8 timer, og der var stadig strøm på efterfølgende...
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |