recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny MP3/MP4 afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy MP3/MP4 afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny MP3/MP4 afspiller
    Sendt: 08-Juni-2011 kl. 11:51
Hejsa

Min datter ynder af høre "musik" på sin Nintendo DS'er, men hold op jeg synes det lyder ringe, og er derfor på udkig efter en mp-3 afspiller til hende, men jeg har det krav at den skal have indbyggede højttalere så hun/vi også kan høre musik uden brug af høretelefoner, det behøver naturligvis ikke at være på 80'er ghettoblaster niveau, men rimelig god lyd og på et niveau så man føler at man kan høre det, dermed ikke højt.

Nogle bud.........?

Jeg har kigget på creative zen x-fi, Sandisk og sony ericsson, men hvad har I erfaringer med kunne løse opgaven........?

Grunden til at jeg så også skriver MP4 er at jeg har tænkt, måske det også kunne være en ide hvis den kunne afspille lidt video, en film i ny og næ, bare i avi naturligvis........ har så set den de har på tilbus i Aldi i denne uge, en Zolid med 4,3" skærm, men ved ikke lige om man ikke bare "får hva' man betaler for" der.......!

Kan se at nogen af creative osv også kan afspille video, men så kun har en skærm på 2-3", er det mon ok.........!

Umiddelbart havde jeg forstillet mig en pris på 6-800 kr.

Bud modtages med stor tak.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2011 kl. 14:57
Syntes du skal se let og elegant væk fra dit krav med indbyggede højttalere, generelt lyder de virkeligt forfærdeligt. Så hellere gå efter en konventionel afspiller og så suppler op med nogle små transportable højttalere eller et lille 2.1 sæt, så hun også kan bruge det i længere tid. 

Bedste bud herfra er Sony NWZ-S755, 16GB. Købte selv min for 450 kr. ca. Koster godt over de 1000 kr. i butikkerne, men mange Vestas-ansatte har den til salg efter at fået den i julegave. Der medfølger garanti-bevis også. Kig på gba og gulgratis, mener også der har været et par stykker til salg herinde. 

Ser sådan her ud: 

Spiller rigtigt godt, er nem at navigere rundt i og bruge, holder strøm i lang tid osv. 

Redigeret af Jakabov - 08-Juni-2011 kl. 14:57
Til top
Foss Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Denmark
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2011 kl. 20:29
Hmmm men kan det slet ikke lade sig gøre at få en afspiller der nogenlunde kan afspille mp3-filer med en indbyggede højttaler? Min datter tager ofte musikken med ud i haven, og så er løse højttalere ikke så smart.

Den ser ellers smart ud den der S755
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu