|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() Sendt: 14-Juni-2011 kl. 16:24 |
Når jeg skriver www.nespresso.dk, ryger min pc på siden http://mobile.nespresso.com/?pv=nes-web, hvilket ikke er smart, idet denne side et stærk begrænset i forhold til førstnævnte.
Er der nogen, der har en ide om, hvad dette kan skyldes - og ikke mindst hvordan jeg retter fejlen?
På forhånd tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() |
Din computer har fået for meget kaffe og er noget oppe at køre, du skal give den noget væske i form af at prøve at slette browserdata og evt. nulstille settings.
Har du andre tilføjelsesprogrammer, så prøv at slette dem også
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() |
Synes ikke, at det gør nogen forskel :-(
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() |
Hvilken browser bruger du ?
Måske det er noget med flash
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger Explorer og mit os er win xp.
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu er det nogle dage siden jeg har leget med XP.
Men mener at den største Explorer til den er IE8, har du opdateret til den ? Har du installeret den sidste nye flash http://get.adobe.com/flashplayer/ HUSK HUSK HUSK HUSK Fjern flueben til Google Toolbar før du downloader
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Siden kører flash. Måske er det den retning du skal lede. Sagt på en anden måde, sikre dig din flash er opdateret, tøm du cache, hvis du ikke allerede har gjort det.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan det have noget at gøre med, at jeg netop har opdateret flash på min pc? I bekræftende tilfælde hvordan downgrader jeg den så igen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har alle de sidste nye opdateringer på min maskine og der fejler siden ikke noget.
Du må have et andet problem, men jeg kan ikke "se" det herfra. Du kan prøve at gå i "Tilføj/fjern" og slette alt det du ikke bruger og installerede programmer som Adobe, java etc. Når du så har en "ren" computer igen, så lav en diskoprydning ( incl. fjern af systemfiler ) og derefter hent alle de nyeste versioner af programmerne fra nettet igen. Afinstaller evt. også dit Antivirus program og hent MSE når du er færdig. Hvis det ikke hjælper, så kan jeg ikke hjælpe mere
Redigeret af Pony65 - 15-Juni-2011 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Tusinde tak for jeres input. Jeg vil følge anvisningerne, når jeg får lidt tid...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |