Jeg overvejer at anskaffe mig en Macbook Air 13,3 og kan læse at der forventes en ny model om kort tid, dvs at jeg venter naturligvis med at foretage mit indkøb.
Indtil da har jeg dog et par spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med. I må meget gerne svare ud fra nugældende generation af macbook Air.
1) Hvor lang er batteritiden effektivt hvis man ser film på den ? (NB 13,3 tomme)
2) Er det muligt at spille f.eks. World of Warcraft på den med acceptabel performance
3) Kan man tilslutte en almindelig logitech- mus til den? (det er et noob-spm, i know)
4) Er den kraftig nok til at afvikle windows 7 i parallels
5) Hvor meget lagerplads (på SSD-drevet) kræver det at lave en parallels-installation af windows 7?
6) Hvor meget lagerplads (på SSD-drevet) kræver det at lave en bootcamp-installation af windows 7?
7) Vil det være tilstrækkeligt at købe 128 GB versionen og så ellers bruge eksterne medier? Jeg synes merprisen for 256 GB SSD er for høj, og vil egentlig kun have det nødvendige på SSD'en og så bruge ekstern medie til øvrig lagring (dvs anvende cloud / ekstern HDD / o.lign)