|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() Sendt: 17-Juni-2011 kl. 16:07 |
Nogle på mit arbejde sad og snakkede om Indiana Jones filmene i dag, og var meget forargede over, at jeg aldrig havde set dem.. |
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
![]() |
de 3 føste indiana jones film kan man ikke få på blu-ray det kun indiana jones 4 man kan få på blu-ray
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() |
Argh damn it... Fandt dette link: http://www.amazon.co.uk/Indiana-Jones-Original-Trilogy-Blu-ray/dp/B003AQBVRW
Og så selvfølgelig ikke, at der stod "Notify when released"...
![]() |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Vil også give dine arbejds kollegarer ret og sige du er gået glip af nogle gode film :)
Undtagen Indiana Jones 4. Den er temmelig ringe i forhold til de 3 første, synes jeg. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har faktisk set 4'eren... Men synes den var piv-ringe.
Og generelt er jeg bare ikke vild med de ældre film. Har endnu ikke set en James Bond fra før Golden Eye hvor jeg ikke fik lyst til at lave alt muligt andet end at se film undervejs.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Se historien/filmen og ikke lyden og billedet. Klaus Redigeret af KlausDM - 17-Juni-2011 kl. 16:28 |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() |
Vil give KlausDM ret
En film bliver ikke god, pga af god lyd og billed. Jeg foretrækker selv ældre film, frem for alt det nye lort som kommer i biffen, som kun handler om hvem der kan lave de fedeste effekter. Tror den eneste nye film som jeg har set, som jeg kan se om og om igen er Inception. Har lige selv købt Bloodsport f.eks på blueray. Ikke den bedste kvalitet eller lyd, men selve filmen er genial :D Men det er smag og behag selvfølgelig |
|
![]() |
|
![]() |
Godt du lige tilføjede de magiske ord til sidst.. Det er nemlig en smagsag. Jeg bliver irriteret over at se en film med ringe og "gammel" lyd hvis jeg ser den i hjemmebio'en. Så føler jeg ikke filmen giver mig et ordentligt udbytte selvom historien er god.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, kan selvfølgelig ikke tvinge folk til at se de film jeg kan li hehe
Kan skam også godt li god lyd og billed, men vægter selve filmen højst. Men det kunne da godt være man så anderledes på det, hvis man havde så sygt et setup som dig hehe Men du må da give mig ret i der er langt imellem gode film nu til dags ? |
|
![]() |
|
![]() |
Både og :) synes der er mange gode hvor jeg føler mig rigtigt godt undeholdt undervejs, men ikke hvor de bagefter har gjort synderligt indtryk... Så hvis du definerer god film sådan, giver jeg dig ret :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
Hvis du er til gys og gru, så se nummer 1, er du til sjov, spas og klichefyldt humor, så se 3'eren. Jeg elsker nummer 3...... Klaus |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Indianer Jones og Jaws filmene ser ud til at udkomme næste år på Blu-ray og Jurassic Park filmene skulle komme sidst på året.
Og Ja, køb 3'eren på DVD - kan sikkert fåes billigt - og se en rigtig god film! Redigeret af Infinity - 17-Juni-2011 kl. 21:13 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |