|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Razzia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 19-Juni-2011 kl. 19:17 |
Jeg overvejer at købe et TerraTec Cinergy HTC stick (http://www.terratec.net/en/products/Cinergy_HTC_Stick_HD_145448.html) til mit mediecenter, som er basseret på Windows 7 Media Center.
Jeg har flere steder fået bekræftet, at selve tuneren virker sammen med 7MC, men gør fjernbetjeningen også det? Jeg har desværre oplevet med en no-name tuner, at fjernbetjeningen ikke fungerede samme med 7MC og jeg var derfor tvunget til at bruge den medfølgende software - som var ringe! Kender i eventuelt en alternativ tuner (DVB-T + DVB-C), hvor der følger en velfungerende fjernbetjening med? Tak for hjælpen! |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Med hensyn til fjernbetjening, prøv at kigge efter en MCE-kompatibel. Det er uafhængigt af TV-kortet. En sådan virker out of the box med windows 7 mediacenter...
En muligheder er også logitec harmony remotes. Den kan simulere alt mulige enheder, men den kræver stadig en IR-enhed... (MCE-kompatible f.eks.).
En MCE-remote udmærker sig ved at være direkte supporteret i windows.. (uden installation af noget) Redigeret af avh - 19-Juni-2011 kl. 19:50 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |