recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TerraTec Cinergy HTC Stick & 7MC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTerraTec Cinergy HTC Stick & 7MC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Razzia Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: TerraTec Cinergy HTC Stick & 7MC
    Sendt: 19-Juni-2011 kl. 19:17
Jeg overvejer at købe et TerraTec Cinergy HTC stick (http://www.terratec.net/en/products/Cinergy_HTC_Stick_HD_145448.html) til mit mediecenter, som er basseret på Windows 7 Media Center.

Jeg har flere steder fået bekræftet, at selve tuneren virker sammen med 7MC, men gør fjernbetjeningen også det? Jeg har desværre oplevet med en no-name tuner, at fjernbetjeningen ikke fungerede samme med 7MC og jeg var derfor tvunget til at bruge den medfølgende software - som var ringe!

Kender i eventuelt en alternativ tuner (DVB-T + DVB-C), hvor der følger en velfungerende fjernbetjening med?

Tak for hjælpen!
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2011 kl. 19:45

Med hensyn til fjernbetjening, prøv at kigge efter en MCE-kompatibel. Det er uafhængigt af TV-kortet.

En sådan virker out of the box med windows 7 mediacenter...

En muligheder er også logitec harmony remotes. Den kan simulere alt mulige enheder, men den kræver stadig en IR-enhed... (MCE-kompatible f.eks.).

En MCE-remote udmærker sig ved at være direkte supporteret i windows..  (uden installation af noget)

Redigeret af avh - 19-Juni-2011 kl. 19:50
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu