|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrols ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 13-Juni-2011 kl. 22:08 |
Hej
jeg sidder her med min nye iPad 2 m. 3G, og har fået min ligeså nye airport Express til at spille musik via anlægget. Så langt så godt. Men så kan jeg ikke samtidigt komme på nettet via mobilt bredbånd (som er min eneste internet fobindelse)??? Det er først når jeg slukker for wifi eller forbindelsen til airporten, at jeg igen kan komme på? Hvordan kan jeg sætte mobilt bredbånd til default internetfobindelse eller noget tilsvarende, så jeg kan høre musik eller eksempelvis streame radio til anlægget via airporten og samtidigt være på nettet?? På forhånd tak |
|
![]() |
|
LasseEN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2011 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Umiddelbart er det ikke sådan ligetil...
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4662 |
![]() |
Hvis din 3G router også opretter det trådløse netværk i hjemmet, kan du vel blot sætte din AirPort Express til at "udvide" dette netværk? Der er en guide til det hvis du går ind i programmet Airport-værktøj på din PC eller MAC.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |