recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Radio / musik på sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRadio / musik på sonos

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Emne: Radio / musik på sonos
    Sendt: 20-Juni-2011 kl. 19:44
Har lige bestilt sonos og vil gerne have adgang til online musik, udover det jeg forhåbentlig snart får købt en NAS til.

Men indtil jeg får gjort det vil jeg godt have et abonnement på en online tjeneste som man kan stream musik fra.

Hvilke tjenester er der og hvilke kan anbefales, gerne links

/eichmeier
Til top
Duffy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2006
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 21:26
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120
2 x SONOS Zoneplayer 90
1 x SONOS CR100 controller
1 x Ipone
1 x Ipone Touch
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 21:45
ja, men dem kan jeg jo REELT ikke få i DK, hvordan gør jeg så

Send gerne en PB, med instruks

ps. kan ikke finde ud af at få min comp. til at få en IP fra andet land.
Til top
Ariake Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2011
Sted: DNK
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 21:52
hvis man kan gå rundt om ip'en og evt få spofity vil jeg gerne hører det også :o 
Jeg har en Ugle!
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 23:14
Spotify vil jeg stærkt anbefale, jeg benytter det gladeligt, og til den nette sum af kun omkring 85 kr om måneden (afhængig af kurserne selvfølgelig) - samtidig benytter jeg til start en VPN forbindelse fra http://https://www.overplay.net/ og det fungere upåklageligt! ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2011 kl. 23:27
Hvis du skal have fat i spotify, gør du det du først starter med en VPN forbindelse. (kan bedst betale sig)
Når den så er anskaffet (kunne være overplay.net eller andre alternativer, valgte selv den da de dækker både USA og Sverige) går du ind på paypal.se, og opretter dig en konto her.
Når det er gjort kan du roligt registrere et dansk betalingskort, (VISA eller MasterCard) og så du faktisk klar, for derefter er det bare at gå ind på spotify.se
(skal lige nævnes at det her skal forgå med en opkoblet VPN forbindelse)
Her opretter du dig så en konto (til både paypal og spotify vil den gerne have en adresse på dig i sverige, men ved at google dig lidt omkring kan du finde hjemmesider der kan finde på hele "dæk identiteter" med både navn, adresse, telefonnummer og CPR nummer mm.) og så når du skal vælge betaling er det bare at sige du vil bruge paypal, og derefter linke den til din paypal konto.
Så burde den faktisk mere eller mindre være hjemme!

- Ang. legalitet, ifølge So Ein Ding's udsendelse hvor der var en advokat der skulle svare på spørgsmålet om netop disse streamings medier, der blev det sagt at det faktisk ikke var ulovligt, da rettighedshaverne jo i sidste ende faktisk får sine penge.
Derfor er der INTET ulovligt ved at have Svensk spotify i DK!

- Så værsgo, håber guiden kan bruges! ;)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu