|
Fælleskøb af zeppelin air |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
wc-kenno
Bruger Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Januar-2012 kl. 20:11 |
|
Er vi nok må det være muligt at få rabat i eks.vis hifiklubben, selvom deres politik siger noget andet ifølge Holstebro butikken...
|
||
sean2002
Junior bruger Oprettet: 01-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den er jeg med på hvis der kommer en god pris..
|
||
Gizzo
Ny bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er også med på den :)
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, i HFK er der NO-GO på rabat. Spurgte dem sidst jeg var i Odense, og de er ligeglade om du køber for 3000 eller 25.000 Så regn helt sikkert IKKE med at få nogen form for rabat her. Jeg var igang med at spendere ca 25.000 derinde, og de ville ikke engang give kablerne. Så jeg endte med at købe brugt som flere herinde opfordrede til. (sparede ca 30 %) Rasmus (kommer du og vil købe 200 stk er det nok muligt at få et par banan stik med i prisen, men ellers nej) Redigeret af fausing - 30-Marts-2012 kl. 12:18 |
||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På DBA har de flere Zeppelinere til omkring 3000. Så køb brugt. En Zeppeliner er jo ikke man køber for at voldtage den, så ville ikke være nervøs for at gøre det.
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køber man nogensinde noget for at "voldtage" det???
|
||
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skulle da lige være et udhulet rugbrød foret med skiver af rå lever.
Redigeret af Non-Desperado - 30-Marts-2012 kl. 16:15 |
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
- you sick fluff |
||
fausing
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt ord igen, men nej det gør de fleste entusiaster ikke, men, der findes jo folk der ikke passer på deres ting. Kender da et par stykker der er ligeglad med om det skratter lidt fra højtalerne, bare det er højt. Og så er det jo sket ikke!!! MEN, en B&W Zeppeliner køber en tosse ikke for at voldtage den. Det var det jeg mente. MVH. Rasmus |
||
fausing
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det skulle da lige være det. |
||
Esben T
Bruger Oprettet: 03-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dog skal man lige være opmærksom på at 90 % af de zeppelinere der er til salg på DBA er den første udgave - UDEN airplay, også derfor der er en del af dem på bud. Men hvis man kan leve uden, så er der gode besparelser at hente, ved også at der for ikke så lang tid siden var nogle på tilbud hos HFK selv, pga. de skal have tømt ud af dem. Det kan være de stadig har nogle og måske er villige til at give lidt ekstra rabat når nu de bare skal væk.
E
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |