|
Dune Hd max, det nye chipset ? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2012 kl. 11:29 |
Jeg er på udkig efter en Dune HD max og har idag fået oplyst af MM Vision af der inden for de næste 3-5 måneder kommer med en ny hurtigere chip.
Er det værd at vente på denne nye chip eller skal man bare bestilel den alm. Hd max med 8642 ? Søren.
|
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved ikke om det nye chipsæt til Max'en har HDMI 1.4. Hvis det ikke har det er nok ikke den helt store forskel.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Eneste chip som er værd at vente på, er SMP 8910. Ved MM Vision om det er denne ?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Det nye chipset skulle være hurtigere, så selve navigeringen i maskinen skulle blive hurtigere. Jeg venter på den nye.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
Hvad siger I andre og hvor meget hurtigere bliver navigeringen i menuerne ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
Tja og til den tid, så går 3-5 mdr. Så kommer der en anden chip som kan noget mere/hurtigere... Sådan vil det jo altid være, og så kan man jo vente i evighed
|
|
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
|
![]() |
|
he he
![]() Hvad siger de brugere der har HD max , er menuerne for langsomme eller er det ok. Og hvad siger I til hastifheden over det kablede netværk hvordan er hastigheden her ? et andet spørgsmål, har man brug for en router fpr at få den til at snakke sammen med pcèn eller eller kan man bare plugge net kablet fra Dune i pc èn ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Jeg syntes den er hurtig nok.
Men fjernbetjening er alt for følsom for retningen du peger med den. Det har jeg først bemærket nu hvor jeg går fra logitech til nevo styring og bruger originalen i mellemtiden. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det fedeste ville være hvis de fik XBMC integreret ordentligt i den kommende chip
![]() |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Så vidt jeg ved skulle det være muligt at få udskiftet chipsettet i sin eksisterende afspiller. Det reklamerer de i hvert fald med på dune.com
|
|
![]() |
|
MM Vision snakkede om at på blu ray delen var den lidt langsom i menuerne, vil det sige at en separat spiller vil afvikle disse menuer væsentligt hurtigere ?
I så fald kunne man jo købe Panasonic BD-310 + Dune smart D1 ? Hvad siger I til det ? Smart D1 kan vel det samme som HD Max i streaming delen ? Søren.
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
Enig i hastigheden, mht følsomheden er min lige i skabet både med org. og en ældre logitech. Eneste anke med boksen er at den er for besværlig at customize, dvs programmer til fanart / menuer osv er for besværligt i forhold til andre maskiner. Yamj til Popcorn hour kørte en del hurtigere og kunne klares med en timer og en .bat fil, dog nærmest ikke eksisterende mht børnefilm. Thumbgen til WDTV Live - er igen mere af det samme som som mymovies tilbyder, en skabelon som en scraper udfylder såfremt at den gider at finde den rette film (mymovies scraper er jeg ikke vildt imponeret over) Media library til WD TV - fik det aldrig til at virke over netværket og gav op, meget lidt fleksibelt. Derfor er min dune hd røget i sekundær position og ind i soveværelset, er simpelthen for vant til xbmc og dets enkelthed/waf.
|
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |