|
Dune hd smart D1 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2012 kl. 17:36 |
Er der nogen der har erfaringer med dune hd smart d1 ?
Er det en speciel harddisk der skal sidde i den ? Leder efter en box der kan streame "alt".. Tak for hjælpen |
|
Panasonic PZ 85 42"
Marantz HDMI Receiwer. Dune hd smart d1 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan sidde en alm harddisk i den. Bruger dog ikke hdd i min, da jeg stramer fra min NAS server
![]() |
|
![]() |
|
tenergy 05fx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2011 Sted: Kolding, Danmar Status: Offline Point: 61 |
jeg er lidt spændt på om hvor høj hastighed man kan overføre til en intern HD.
WD live TV hub kan kun overføre med 4,5 mb/sec det er lige langsomt nok. Er du ellers godt tilfreds med den ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Ja jeg er helt tilfreds med den. Har ikke haft problemer med den overhovdet
|
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
JEg også helt tilfreds med min, jeg har 2 stk. dehjemme.
Det eneste jeg savner er den kan afspille 3D rip, er der nogen der ved hvorfor den ikke kan det og kommer der en opdatering der gør den kan afpille 3D iso ?
|
|
![]() |
|
Er der nogen af jer der har hd i den ?
Og fungerer overførslen til den godt ? |
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
Jeg har en med en 2TB HDD - overførselshastigheden ligger på 8mb/sek i mit setup.
|
|
![]() |
|
ok hvilken harddisk bruger du i dit setup ?
Er kastigheden afhængig af harddisken eller er der noget andet der spiller ind ? |
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
HVilken løsning ville I vælge ?
DUNE HD SMART D1 eller WD Live tv hub ? Er blevet tilbudt en brugt WD Live tv HUB her på Recordere.. Kan i evt, uddybe fordele + ulemper ved dem begge. Det er et krav at den kan afspille stort set alle typer filer og ikek er for lqangsom når man overfører filer fra usb og over netværket !! Søren.
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
Både Live Hub & Dune D1 har langsom overførsel af Film / filer over netwærk men over USB er Dune en klar vinder dette gælder også for video og lyd, men bruger messigt der er WDèn bedre hvis det skal være nemt også med movie sheets.
|
|
![]() |
|
Kan du præcisere lidt mere omkring bruger fladen.
Jeg har kun brug for at kunne streame film + billeder og ville helst lægge dme ind på den lokale harddisk. Hvilken ville I anbefale her ?
|
|
Panasonic PZ 85 42"
|
![]() |
|
Lystrup ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Her er en video af interface på Dune HD Smart H1:
Ved ikke om det er det samme på D1. Og så bruger man et program som fx yaDIS eller Zapitti til at navigere rundt i filmene. Yadis: Guide til yaDIS: Guide til Zapitti: Du skal bare smide en itern 3.5" SATA HDD i. It is recommended to use "green" HDD models with small RPM value, small heat emission, and small power consumption; for more information, please see here: http://dune-hd.com/support/hw_compat/
Har selv smidt sådan en harddisk i: |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |