recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er det her en Fusker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er det her en Fusker?

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
SuperBilleN Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juni-2006
Sted: Galten, Danmark
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er det her en Fusker?
    Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:37
Hej drenge. Jeg har en salgsannonce her med en HP probook 6560b, som også kører på dba. Er blevet kontaktet af en gut som siger han er interesseret i varen, men den skal sendes til London.
Er lidt i tvivl om køber er reel? Her er den mail han sendte mig .:
Good, I want to buy this item down to London, so I will pay 850 € for the item and the shipping cost via Post Office, if you can help me to ship the item to to London kindly get back to me with Your bank details to include
Account name
Account number
Iban
Blz
Swfit Code
bank name
So that I can make an instance payment for the product through my bank, and if you prefer PayPal, you can get back to me with your PayPal email account to make the payment as soon as possible.
Regards as I wait your answer.

Hvad siger i? Ser det reelt ud? Hvad skal jeg gøre som minimum for at jeg er sikre på at modtage mine penge, og ikke bliver snyd.

På forhånd tak
Dennis
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:44
Umiddelbart - ja, altså med mindre at han tilbyder en overpris. Men jeg ville intet sende til udlandet før pengene står på min kontoSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:45

Der vil man helt klart bruge Paypal, da køber der sender pengene inden varen afsendes. Bruger ofte Paypal, og det har aldrig fejlet. Bankoverførsel kan også bruges, men med den metode har du en udgift når der veksles til DKK. Du bliver aldrig snydt på de 2 måder, medmindre vare afsendes før du modtager betaling.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:45
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:30
Til top
CPalm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Januar-2012
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CPalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:46
Så længe du modtager penge før du sender, kan jeg ikke se hvordan han kan snyde dig...
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:47
Hother. Hvis der er så er jeg i London 13-15 februar. Hvis han vil hente den i London så tager jeg den gerne med for dig. Men det er op til dig om du vil foreslå ham det. Jeg kan bare tage den med som håndbagage. Jeg rejser fra Kbh den 5 februar, men skal videre til Sahara på kamelsafari. Men på hjemturen har jeg et par dage i London.

Venlig hilsen

BigRaj
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:48
Jeg skrev "Hother", men der skulle stå "dennis"
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
pjonassen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjonassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 20:58
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonaskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 21:03
Som nævnt, hvis pengene står på din konto, så er der jo ingen problemer.
Men det der ofte sker er at de skriver at de vil betale via bankkonto, men så går der lige pludseligt noget galt, så de bare vil sende en check i stedet for.

Chancen for at det er reelt er meget, meget lille, når du bliver kontaktet af en køber fra udlandet når du sælger fra en af de danske salgssider.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 21:05
 Så er man sgu da DeadClown

Redigeret af Radiomanden - 15-Januar-2012 kl. 21:06
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 21:23
Kan ikke forstå hvorfor hun skal overføre pengene til køber, for at få sin vare solgt?

Tror jeg prøver og lave en money request via Paypal. Hvis de så indsætter pengene på min konto kan jeg jo godt sende varerne ikk?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuperBilleN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 21:25
Oprindeligt skrevet af BigRaj BigRaj skrev:

Hother. Hvis der er så er jeg i London 13-15 februar. Hvis han vil hente den i London så tager jeg den gerne med for dig. Men det er op til dig om du vil foreslå ham det. Jeg kan bare tage den med som håndbagage. Jeg rejser fra Kbh den 5 februar, men skal videre til Sahara på kamelsafari. Men på hjemturen har jeg et par dage i London.

Venlig hilsen

BigRaj

Tak for tilbuddet ;) Prøver lige og kontakte køber om en money request, bor i jylland og det koster 230 og sende de 7.3 KG til Sjælland ;)

Ellers et fornemt tilbud
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu