|
Pludselig dårlig lyd med dvbviever |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2012 kl. 18:26 |
Hej jeg har pludselig fået
dårlig lyd på 2 kanaler det lyder som om de er på helium når de snakker jeg har så prøvet med andet
codes uden det hjalp håber i kan hjælpe mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt ærligt: SLUK, så er den dårlige lyd væk
BS |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Helt ærligt svare du alle
sådan? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Hej ærligt, spørger du altid sådan?
Ingen beskrivelse af udstyr, programmer, opsætning. Ikke engang hvilke kanaler der er problemer med. Jeg vil give dig at det var et surt opstod, beklager, men med det spørgsmål er du jo ikke til at hjælpe. BS |
|
![]() |
|
prøv lige med en alminox Har du kendskab til dvbviwer?
Redigeret af svsommer - 19-Februar-2012 kl. 09:07 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Problem er på carton og boomerang Jeg nedtager det med parabol Codes bruger jeg poverdvd
ultra 7,3 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
Lyden på de to kanaler i mono, så det er et codec problem.
|
|
Panasonic CXC725
Pioneer SC-LX73 Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx Nvidia Shield |
|
![]() |
|
det er bare underligt det kommer uden der er blevet installeret andet codes for ikke at sige der bliver aldrig installeret noget på den computer
kan det være en mulighed at lave en systemgnedanelse?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
prøv at sætte til kun at give lyd i højre eller venste kanal, lyder som om du får forskellig i høje og venstre samtidig, du kan sætte der i DVBviewer
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
har jeg prøvet desvære
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
en systemgnedanelse hjalp ikke der er nok kun en mulighed tilbage formatering.
eller skal jeg prøve at indstaler powerdvd igen?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Du kan jo prøve at sætte powerdvd til downmix 2.0 og sørge for at dine speakers står på 2.0 i Windows Sound Manager> Playbackdevices.
Redigeret af Patriarken - 20-Februar-2012 kl. 06:46 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |